|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg en pengebok, hansker, bøker og sjokolade.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?En ordentlig fin og god penn ønsker jeg meg, som ligger godt i hånden og flyter godt over arket. Jeg kjøpte en fra Acme på opphørssalg i vår en gang, men Lillegutt greide dessverre å miste den i gulvet så en liten del brakk.
![]() |
#26 |
Getting in tune
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg nye langrennski , ny allværsdress og en stor god tekopp!
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Kunne ønsket meg masse, men det eneste jeg ønsker er tid med barna og mannen min, og kanskje en sydenferietur med dem. Da hadde alt vært perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?I år har jeg faktisk ingen ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
sjelden
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har ønsket meg denne (og vet at jeg får den, fordi jeg har vært å lagt den av |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Hvilke butikker fører Ilse Jacobsen regnfrakk? Jeg ønsker meg nemlig regnfrakk...
![]() |
#31 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker at snuppa mi ble frisk, altså et mirakel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Skjønner deg veldig godt. Måtte også fjerne en cyste i sommer for å sjekke ut at det ikke var kreft. Etter at jeg har hatt brystkreft med spredning så er alt som har med sykehus og sjekking å gjøre et helvete. Jeg måtte også ta celleprøver av livmorhalsen for å utelukke kreft der. Gikk med blødninger i 4 mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg deler til et PP-servise jeg sparer på og Telesølvdeler.
![]() |
#34 |
♡
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Har alt fått den gaven jeg ønsket meg av mannen, da den var så praktisk på turen til Gran Canaria med snuppa:
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 20-12-06 kl 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|