|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Hva er vitsen med å si noe? Venninnen din velger et navn hun synes er fint og det er hennes barn. Det er da ikke noe du har noe med? Folk har forskjelling smak i forhold til mange ting og det trenger ikke andre å bry seg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Leser
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?
Ja!!! Kanskje du kan finne på noe lignende for å fortelle denne (andre?) venninna at du ikke liker Christer Leander?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 20-12-06 kl 10:17. Årsak: Kom plutselig på at det kanskje ikke vistes at jeg var ironisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Har hun bedt om din mening?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?:Prøver å se for meg en sosial omgangsform der alle er "ærlige" non-stop, uten at noen har spurt dem om meningen deres:
![]() |
#45 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Ville ikke gjort noe som helst, hvis hun ikke har spurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Det virker jo som mavnvalget er tatt og da hadde jeg holdt munn.
![]() |
#48 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg ville definitivt ikke sagt noe. Navn er virkelig smak og behag, og navnet hun har valgt vil på ingen måte være stigmatiserende for barnet (som f.x. Vidkun eller Adolf el.). |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg synes ikke noe om å blande seg inn i andres navnevalg, i hvert fall ikke uten å bli spurt direkte.
![]() |
#51 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Ærlighet er en fin ting, men ikke i alle sammenhenger. I denne settingen bør du som venninne holde munnen lukket om meningen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Borte
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Vi fikk endel mer eller mindre åpenlyse hint fra familie og venner om at de ikke syns noe særlig om navnet til Vesla. Siden vi allerede hadde bestemt oss for hva hun skulle hete, og ikke ønsket et eneste innspill fra andre - så opplevde jeg dette som ganske sårende og innvaderende.
![]() |
#53 |
re:designer
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg synes navnet var fint jeg.. Dessuten er det vel ingen som har noe med hva andre vil kalle ungene sine for vel.. Smaken er som baken. Sikkert noen som synes mine unger har stygt navn å.. Men det driter jeg i. Håper venninna di driter i hva andre synes, det burde hun!
![]() |
#54 |
Ser lyst på livet
|
Det er foskjell om man lurer og ber om innspill og noen uttaler seg, eller at noen uoppfordret sier at det navnet likte de ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Du sier selvsagt ikke noe. Selv om det er et navn du ikke liker.
![]() |
![]() |
#56 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Leste hovedinnlegget og var spent på hva slags navn som skulle være så spesielt
![]() |
#57 |
Lille tyrann
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Det går an å si på en forsiktig måte at det navnet ikke er et du selv ville ha valgt.
![]() |
#58 |
Epikur
|
Helt enig. Selv om man mener noe, kan man holde kjeft. Hva tjener det til å fortelle venninnen din at hun har valgt et navn du mener er stygt? Hun vil bli såret, lei seg og i verste fall kan du ødelegge vennskapet.
![]() |
#59 |
|
Kan bare signere de over her |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|