Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Litt husmorlykke

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-09, 23:34   #9
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Litt husmorlykke

Du er vel i permisjon siden du har tid til å henge alle de plaggene pent opp et for ett på stativet ? Jeg på den andre side er en evig fan av tørketrommel og vi bruker i tillegg engangsbleier så jeg skårer nok ganske så dårlig på miljøvennlighet i forhold til dere.

Jeg har et annet slags stativ som er tre lag over hverandre, det bruker jeg til ulltøy og ting som skal tørke flatt ( gensere stort sett), mye mer fornøy med det stativet for det tar kortere tid å rydde bort, enn den typen du viser til ovenfor...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.