Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med liten bil (ex. Toyota Yaris) Hvilken vogn fra nyfødt passer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 09:22   #21
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med liten bil (ex. Toyota Yaris) Hvilken vogn fra nyfødt passer?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nå har jeg vært ute å sett på buggis. Og fundert på hvordan jeg skal få den inn i yarisen. Bagen er jo hard og kjempestor!
Så den må nødvendigvis inn i baksetet?

Går greit så lenge jeg ikke har de andre to ungene, men de skal jo også ha plass. For noen ganger er det jo slik at jeg er alene med ungene, og da er det greit å være mobil.

Hm...

Finnes det montro.. en liten vogn der ute som er kombi, med mykbag og er bitteliten så hele greia får plass bak...
Jakten fortsetter.

Jeg legger ned halve baksetet når jeg har vogna i bak, kan ikke tenke meg at det finnes ei vogn som går inn bak hvis du ikke legger ned baksetet? Er kun plass til en bilstol bak hvis man skal ha med vogn.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 11:02   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde bugabooen med oppslått bag i bagasjerommet på en liten Fiat Punto. Jeg tror vi tok av det ene hjulet. I tillegg kom strandbag.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 11:19   #23
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Er ikke bagasjerommet i Puntoen ganske mye større enn i Yarisen, tro?

Gammel 12-04-09, 11:31   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, går det an?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 11:38   #25
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jøss, går det an?

Det er vel en grunn til at halve baksetet kan legges ned med et knepp, tenker jeg.

Gammel 12-04-09, 12:42   #26
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Puntoen har jo veldig høyt bagasjerom, men er vel forskjell på yaris fra 2000 og yaris fra 2007/2009 og.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:17   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg legger ned halve baksetet når jeg har vogna i bak, kan ikke tenke meg at det finnes ei vogn som går inn bak hvis du ikke legger ned baksetet? Er kun plass til en bilstol bak hvis man skal ha med vogn.

Joda. Som sagt, P&T går fint, med bag. Jeg er også for øvrig veldig uenig i at det ikke er en god nyfødtvogn, jeg synes det var så deilig å ha ansiktet så nær meg, og så god lufting (det var over 30 grader da Snorkfrøken kom hjem fra klinikken).

Men det hjelper jo ikke deg hvis ikke du synes det.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:53   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bagen til Bugaboo er da ikke så hard. Hvis du tar vekk de to pinnene som er i bagtrekket i hver ende, så kan du klappe hele bagen sammen slik at den blir flat, som sportsdelen når den er på.

Gammel 14-04-09, 19:15   #29
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Bagen til Bugaboo er da ikke så hard. Hvis du tar vekk de to pinnene som er i bagtrekket i hver ende, så kan du klappe hele bagen sammen slik at den blir flat, som sportsdelen når den er på.

Da er jeg enda mer gira på buggisen.
Nå skal jeg på tidlig ultralyd mandag, så om det er liv i heimen og det ser bra ut, så skal jeg shoppe vogn.

Gammel 14-04-09, 19:18   #30
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Joda. Som sagt, P&T går fint, med bag. Jeg er også for øvrig veldig uenig i at det ikke er en god nyfødtvogn, jeg synes det var så deilig å ha ansiktet så nær meg, og så god lufting (det var over 30 grader da Snorkfrøken kom hjem fra klinikken).

Men det hjelper jo ikke deg hvis ikke du synes det.

I og med at jeg stadig ser dem, så må det være noe for noen. Jeg følte jeg sparket han i hodet når jeg gikk. Jeg gjorde jo selvfølgelig ikke det, men synes ikke det var behagelig å ikke ha "øyekontakt" med ham. Han måtte jo titte bakover for å se meg.

Gammel 14-04-09, 19:19   #31
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hva med Bugaboo Bee da forresten? Den kan jo vendes mot den som triller og fåes med mykbag til baby.

er ikke det mer en trille tro.. må google litt. Må ha en vogn det kan spaseres med. Vi tar ofte bilen et sted og spaserer.

Gammel 14-04-09, 19:20   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kan se at man kan mene det. Selv følte jeg at jeg fikk mye bedre kontakt enn med Sneipen, som lå dyptdypt nede i Teutoniaen og stirret i kalesjen. Nå skal det sies at han lå innpakket i en stor voksi også, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.