|
|
#761 |
|
Audacious
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leser på nytt en bok jeg ikke har lest på over ti år - Nice Work av David Lodge. Også er jeg akkurat ferdig med krimen The Woods av Harlan Coben.
|
|
#763 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har akkurat lest ferdig en bokserie på seks bøker av Garth Nix. Den heter The Seventh Tower og det er vel egentlig barn-/ungdomsbøker. Jeg likte dem.
|
|
#764 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Begynte på Muskat av Kristin Valla i går. Virker som en fornøyelig bok. Jeg har visstnok lekt en del sammen med forfatteren da jeg var lita.
|
|
#765 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Ut og stjæle hester - Per Petterson. |
|
|
|
|
#768 |
|
Vaklende
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg leste 84,Charing Cross Road av Helene Hanff nettopp, og siden Helene helst leser gamle dagbøker og biografier ble jeg inspirert til å finne frem en ulest bok fra bokhyllen. Inger Hagerups Det kommer en pike gående, den var uventet fin. |
|
|
|
|
#770 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Har lest litt denne påsken:
|
|
#772 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg vet du ikke spurte meg, men likevel:
Jeg elsket den. En av de aller beste norske bøkene jeg har lest noen gang.
Altså Tilværelsens uutholdelige letthet. Jeg synes Kundera er irriterende når han blir filosofisk, mens han er fantastisk så lenge han faktisk forteller historien sin. Altså en blandet opplevelse.
|
|
#773 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?holder på med sagaen om isfolket.ferdig med bok nr 4 i dag og kjempeglad for at jeg har 30 bøker igjen |
|
|
|
|
#775 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Storm i en tekopp. Av typen chiclit. |
|
|
|
|
#776 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Leste ut Carl Frode Tiller: Skråninga i dag. Den var ganske dyster, men veldig god. Lurer på hva jeg skal lese nå?
|
|
#777 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Nå leser jeg Nattefokk av Johan Theorin. Har kommet litt over halvveis, liker boka.
|
|
|
#778 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Har akkurat avsluttet Brooklyn Follies - likte den veldig godt, og Høytleseren - også fin, men hadde superforventninger til denne boken som ikke ble helt innfridd. Tenkte å se filmen denne uken, er den å anbefale? |
|
|
|
|
#779 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Jeg er litt motsatt når det gjelder Kundera.
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|