Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dette regntrekket til?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 20:30   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er dette regntrekket til?

Hva hører dette regntrekket til? For meg ser det ut som et regntrekk til en sånn babybilstol? Men så får jeg det liksom ikke helt til å stemme?

Kan ikke huske noe annet det kan være til. Hvis det er til babybilstol så må det være til en ActaGraco, for til MaxiCosi'en hadde jeg annet regntrekk. Det er noen små borrelås sånn at den luka som er åpen kan lukkes. Kan aldri huske at jeg har brukt det. Men det passer kanskje litt sånn universal? Om noen vil ha det kan de få det, jeg trenger det ikke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7850.JPG (105,0 KB, 126 visninger)
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 20:35   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dette regntrekket til?

Zapp kanskje?

Gammel 12-04-09, 20:38   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Zapp kanskje?

Det er det ikke. Det er for lite til det. Ble i tvil et sekund her, men regntrekket til Zappen ligger pent og nytt innpakket i bagen til vogna.

Gammel 12-04-09, 20:39   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Det så litt ut som regntrekket vi hadde (men ALDRI brukte) da vi hadde Quinny 3XL-bagen.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 20:40   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det er noe Quinny-relatert, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 20:40   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det så litt ut som regntrekket vi hadde (men ALDRI brukte) da vi hadde Quinny 3XL-bagen.

Jeg har aldri hatt Quinny bag så det kan ikke være det heller. Kanskje det kan være til TFK-bagen jeg hadde? For på den er det jo sånt håndtak på toppen av kalesja til å bære bagen i.

Gammel 12-04-09, 20:46   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Det var en sånn bag jeg hadde til TFK-vogna som jeg ikke har lenger. Kan regntrekket være til denne? Blir ikke det veldig tett? Og den greia fremover fra hullet som ikke skal være over kalesja må vel være for kort?

Gammel 12-04-09, 20:46   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Kan det være dette trekket?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 20:48   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rydder du?

Gammel 12-04-09, 20:54   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Kan det være dette trekket?

Det er ikke det trekket. Det ser litt annerledes ut og jeg har heller aldri hatt ei Gracotrille, bare Graco babybilsete, sånn bøttestol en bærer med seg.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Rydder du?

Innerst i skapet, tro det eller ei. Men jeg har i alle fall funnet alle regntrekkene som hører til de vognene jeg skal selge, men så satt jeg igjen med dette.

Gammel 12-04-09, 21:41   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Et slikt trekk har jeg også. Men jeg husker heller ikke hva det hører til. Har (/ har hatt) Maxi Cosi, Quinnyvogn og Zapp. Jeg fikk det ikke til å passe på hverken bilstolen eller vognen da jeg brukte disse, så kanskje det er Zappen den må høre til? Det har jeg ikke prøvd.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 21:43   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zappen sitt regntrekk har ikke luke foran.
Quinny Comfort har glidelåser i sitt.

:deltar:

Gammel 12-04-09, 22:13   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Et slikt trekk har jeg også. Men jeg husker heller ikke hva det hører til. Har (/ har hatt) Maxi Cosi, Quinnyvogn og Zapp. Jeg fikk det ikke til å passe på hverken bilstolen eller vognen da jeg brukte disse, så kanskje det er Zappen den må høre til? Det har jeg ikke prøvd.

Det er for lite til Zapp, og jeg har Zapp regntrekket, så det er garantert ikke det. Maxi Cosi hadde jeg et annet regntrekk til som passet perfekt, så det hørte ikke til der heller.

Det er ikke noen som har et regntrekk til en TFK-hardbag og kan sammenlikne da? Men trodde TFK var nøye med å sette merkene sine på ting?

Gammel 12-04-09, 22:15   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er TFK trekk! Det er helt likt mitt.

Gammel 12-04-09, 22:17   #15
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er TFK trekk! Det er helt likt mitt.

Takk for svar. Da vet jeg hva jeg kan gi det bort som. For den bagen har jeg kvittet meg med for lenge siden.

Gammel 12-04-09, 22:18   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Tror vi hadde en sånt til bilstolen, som egentlig fulgte med ei Quinny-vogn. Speedi eller noe.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 22:43   #17
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Synes det ligner litt på stormtrekket til TFK bag som er et par år gammel?

Gammel 12-04-09, 22:43   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, og det var det jo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.