Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 22:04   #241
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Vet dere forresten, at om dere får opp error, så kan dere jobbe rundt det, eller få det fjernet ved å trykke på den linjen der deres poeng står. Da kommer det en ny rute opp over erroren, og når du trykker ok på den, så er error-ruten borte også.

Ja, Acsa sa det. Jeg prøvde, og ble ikke kastet ut nå sist.
Men jeg er litt sur for at det ikke går an å skrive spørsmålstegn i chat-en.

Gammel 13-04-09, 22:10   #242
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Patsy, legg til meg, da.

Takk.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:14   #243
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Patsy, du kan gjerne legge til meg og

Gammel 13-04-09, 22:16   #244
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Majsa, du må bekrefte meg, så vi blir naboer.

Vi er da naboer, vi?

Gammel 13-04-09, 22:18   #245
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jøsses! Den må du dele med oss!

Bare en fyr i kjeledress som ville ha en HELT annen type chat med meg, alternativt hadde mer enn jordbær å tilby.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er man tjent med å leie inn arbeidskraft egentlig?

Ja. Du får 25% mer for avlingen. Og goodwill hos folk som da vil ansette deg. Har du noe som skal høstes kan du be om en trade på markedsplassen (og gamble på at de er til å stole på). Eller trade med venner, det er tryggere.

Gammel 13-04-09, 22:19   #246
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Og der har jeg fått min første indecent proposal fra en bonde...

Jasså?

Emma, skulle gjerne gitt deg en hund jeg, men jeg får visst ikke lov til å gi deg gave.
Har du fått gave av meg?

Gammel 13-04-09, 22:20   #247
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Vi er da naboer, vi?

Nei, det mangler en bekreftelse. "Majsa has not confirmed yet to be you neighbour".

Gammel 13-04-09, 22:21   #248
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jasså?

Emma, skulle gjerne gitt deg en hund jeg, men jeg får visst ikke lov til å gi deg gave.
Har du fått gave av meg?

Nei, men jeg har samme problemet med å få gitt bort gaver til nye venner. Får prøve igjen i morgen. Takk for at du prøvde!

Gammel 13-04-09, 22:21   #249
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Navnet ditt står på gården ved siden av meg.

Gammel 13-04-09, 22:22   #250
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Patsy, du kan gjerne legge til meg og

Se prikk.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:26   #251
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Patsy, jeg har lagt deg til

Gammel 13-04-09, 22:26   #252
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Værsåsnillkanjegfåenkuavdeg? :trygler:

Eller en gris?

Sjekk prikk. Skal alltids kunne sende en liten gave.

Gammel 13-04-09, 22:29   #253
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker dere disse dyrene til noe? Jeg selger dem med en gang.

Gammel 13-04-09, 22:29   #254
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Navnet ditt står på gården ved siden av meg.

Nå funker det.

Gammel 13-04-09, 22:30   #255
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bruker dere disse dyrene til noe? Jeg selger dem med en gang.

Men de har jo en lusen salgspris? Jeg klikket på menyen for dyret og så det sto "eat", jeg håpet jeg kunne få meg litt middag men så begynte bare den dumme sauen å gnafse på jordbæra!

Gammel 13-04-09, 22:30   #256
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

De tar bare opp plass og gjør at det går tregere. Veldig greit å selge de. Må innrømme at jeg samlet på de til igår. Det var først da jeg var klar til å selge de søte dyrene mine.

Gammel 13-04-09, 22:30   #257
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Patsy, jeg har lagt deg til

Fint, jeg har ikke fått noen venneforespørsel ennå, men det er kanskje litt forsinket.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 22:31   #258
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Men de har jo en lusen salgspris? Jeg klikket på menyen for dyret og så det sto "eat", jeg håpet jeg kunne få meg litt middag men så begynte bare den dumme sauen å gnafse på jordbæra!

Når du trykker på klø, så hopper de ut av pc-en og klør en på ryggen.

Gammel 13-04-09, 22:34   #259
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Blæ, jeg får ikke godkjenne flere naboer eller sende flere gaver idag. Må vente til i morgen står det. :deterdårliggjort:

Gammel 13-04-09, 22:42   #260
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hva er det egentlig dere sier for å få oppdrag på markedsplassen? Det skjer jo ingenting samme hvilke historier jeg drar.

Rug er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.