|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Weeeee
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Hvor får dere tak i de knøttsmå eggene?
![]() |
#43 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Her har vi medium store egg, og de får godteri oppi. Mer enn det de får en vanlig lørdag (skulle da bare mangle, da det stort sett bare er litt popcorn og ei klubbe/kinderegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?
Jeg synes det blir dyrt med mine to jeg..
Her også. De elsker å lete etter eggene. Jeg deler inn kartet i fire deler, så de må stadig finne en ny del til kartet, inntil de finner egget. De løper rundt i pysjen på påskeaftenmorgen, og spiser godisen etterpå.
![]() |
#45 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Her har vi hatt påskeeggjakt etter slike små sjokoladeegg med sølvpapir på ute i parken. Sneipen fant alle sammen, gitt, enda det stort sett var mamma som så påskeharen og skjønte hvor man burde lete.
![]() |
#46 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Slike små, flotte egg har jeg sett på bokhandler.
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Det ble en dropseske, sjokolade, såpebobler, badefisk og han fikk et svettearmbånd og hun fikk klistremerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
trøtt
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Vi har en forenklet påskeeggjakt hvor påskeharen legger ut spor (sjokoladegullmynter). Egget er stort og i år var det et medium egg og et mindre ett (til lillebror) inne i det store egget. Disse eggene var det godteri i. Ellers lå det et blad, noen ballonger (til lillebror) og noen poser med Gormitifigurer i egget.
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
Vi har et ganske lite et i metall fra Panduro. I år har vi bare hatt godteri i egget som blir funnet etter eggejakt på påskeaften, tidligere har vi også hatt små legofigurer o.l. i egget.
![]() |
#50 |
weird
Jeg har fem og vi har et stort påskeegg som ungene deler.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
nygift
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Jeg hadde store påskeegg fra i fjor, fyllt med:
![]() |
#52 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Hos oss får ungene et mellomstort egg med litt mer smågodt enn det de får en vanlig lørdag. Det er forresten de samme eggene som brukes år etter år - jeg kjøper ikke nye egg hvert år
![]() |
#53 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sånn har vi det også. GUtta får store egg og med godt som er litt mer enn lørdagsgodt-mengde. Aldeles ikke fullt, nei. De synes det er kjempestas med det store egget.
![]() |
#54 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Pakke HP inn i påskeegget? :P
![]() |
#55 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Vi har store påskeegg, men de fylles ikke til randen. Fyller kun med godteri.
![]() |
#56 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Innhold i store påskeegg?Vi slapp påskeegg i år, poden fikk nemlig det egget min far hadde fått på jobben.
![]() |
|
|