|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor er alle menn idioter?
Neste gang - kan du være søt og sjekke om samme karen tilfeldigvis skriver sexy slik: sexsi. Det kan da umulig være sååå mange neandertalere der ute? |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff
|
Nåja. Jeg tror det er en hel del av dem. Forøvrig kunne denne karen godt vært min far, jeg er 31, og han hadde skinnbukser på. Det er heldigvis en stund siden akkurat dette skjedde, og jeg har sånn delvis kommet over sjokket nå.
![]() |
#3 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
SKINNBUKSER??? :skingrestemme: |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Jeg hadde en personlig teori, at takt og tone, høfllighet, sosiale antenner etc sitter på den siste lille biten av det ene X-kromosonet, det som mangler av Y-en . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Asså - jeg har studert dette en stund. Og det er ikke til å komme forbi at det er en forskjell på drømmeprinsen og storsjarmøren med trykkleifene. Uansett påvirkning fra penis eller ikke. |
![]() |
![]() |
|
|