Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 22:36   #681
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Jeg har endel modent om en time eller noe. Solsikker og mais

Gammel 15-04-09, 22:38   #682
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg tar alt eg kan få.

Føler ting har stoppa litt opp hjå meg.

Gammel 15-04-09, 22:39   #683
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Da nabolista var nede, gikk vi ut og inn av puben for å møtes. Kan flere være med på en pub- runde nå? Så vi får hverandre på buddylista?!

Dååris er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:41   #684
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Da nabolista var nede, gikk vi ut og inn av puben for å møtes. Kan flere være med på en pub- runde nå? Så vi får hverandre på buddylista?!

Løper til pøbben

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:43   #685
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper det ikke er flere puber også.

Gammel 15-04-09, 22:44   #686
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Det er nok mange puber også, ellers ville det blitt veldig trangt.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:45   #687
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg står i baren og henger. Ble egentlig litt tørst av det.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:46   #688
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg håper det ikke er flere puber også.

Det er det! Jeg så ingen kjente der, og jeg spurte til og med om det var noen fra FP der

Gammel 15-04-09, 22:46   #689
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Flere pubber

Får opp bare en jeg. Og en markedsplass.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:47   #690
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Hjelp. Dere er jo så flinke! Har en ussel liten farm foreløbig, hvordan tjener man penger fortest mulig? Når man høster hos hverandre, hvem får avlingspengene da, og hvor mye "lønn" betales? Siden dere vil høste hos hverandre og ha hjelp til å høste så må det være lønnsomt? Har ikke satt meg ordentlig inn i dette jeg .

Du får mere for avlinga, samtidig som arbeideren får lønn. Det lønner seg å arbeide for andre da tjener du penger.
Ved å pløye og så, tjener du poeng.

Gammel 15-04-09, 22:48   #691
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Flere pubber

Får opp bare en jeg. Og en markedsplass.

Ja, du får opp en men vi blir sendt til forskjellige. Sikkert et visst antall det er plass til i hver.

Gammel 15-04-09, 22:49   #692
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Grrrr.. Kommer inn i puben, så er jeg alene... er vel no rart mon tro..

Dååris er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:49   #693
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Ja, frem til du har godt over 1000 lapper å pløye og så! Da er det ikke like gøy..

Så skal det plantes også. Tar tid.

Gammel 15-04-09, 22:51   #694
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, du får opp en men vi blir sendt til forskjellige. Sikkert et visst antall det er plass til i hver.

Åhh, sånn ja.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:52   #695
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Hva skal jeg rope da? Obelix? Eller FP?

Dååris er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 22:56   #696
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Dette begynner å ta helt av.
Dønn seriøse greier.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 23:01   #697
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tove jeg har vært inn og ut av gården din lenge nå, venter på jobb siden jeg ikke fikk tidligere. *hint*

Dååris, det er bare plass til 30 stykk pr pub/markedsplass. Leste på forumet at de har vannvittig med servere til å drifte kun disse to, så man blir sendt til forskjellige hver gang.

Gammel 15-04-09, 23:05   #698
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Tove jeg har vært inn og ut av gården din lenge nå, venter på jobb siden jeg ikke fikk tidligere. *hint*

Det er ikke modent enda, er det vel? Hmmm...kommer inn og ser om deg da

Gammel 15-04-09, 23:05   #699
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ikke helt modent enda nei.

Gammel 15-04-09, 23:10   #700
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Dååris, det er bare plass til 30 stykk pr pub/markedsplass. Leste på forumet at de har vannvittig med servere til å drifte kun disse to, så man blir sendt til forskjellige hver gang.

Ah.
Men da ville jeg jo tro at to som går inn samtidig vil bli sendt til samme? om det er plass?

Det er nr 2 på ønskelista. En måte å møte folk på, utenom nabolista.
Nr 3 på lista er at dyra spiser av høyet, og at jeg kan slakte de å selge kjøttet..

Og en traktor..

Dååris er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.