Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 13:06   #781
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Jeg har funnet ut en Lur Ting. På markedsplassen er det av og til noen som trekker seg unna helt ut i hjørnene. Det er gjerne dem som ett minutt etter sier at den første bort til meg, får jobb. Hvis man alltid holder litt øye med dem og merker seg navnene deres, er man mye kjappere bort enn de andre.

I tillegg har jeg en allerede skrevet tekst med I'd love to help you harvest der jeg bare kan skrive inn navnet på den som trenger hjelp bakerst: I'd love to help you harvest Joika f.eks. Da går det raskt å komme med noen annet enn de der andre som bare skriver ME! Jeg vet ikke om det hjelper, men man taper ikke på det hvertfall.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 13:17   #782
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker å stå nederst i høyre hjørne, helt alene. Jeg får ofte jobb.

Gammel 16-04-09, 13:26   #783
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Don't hire me, I'm lazy virker også. Har jeg hørt.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 13:27   #784
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Har akkurat hatt et par fine jobber.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Hvem er Kavring??
Jeg får beskjed om å gå dit og rydde, men kan ikke se personen som en av mine naboer...

Fant ut av det.

Gammel 16-04-09, 13:36   #785
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Urt!!!

Gammel 16-04-09, 13:41   #786
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Krystallklart: stemmer det at du ikke vil være naboen min eller?

Rug er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 14:01   #787
Kneazle
Passiv

Standard

Vil du ikke ha maisen min, Milla? Våkn opp!

Gammel 16-04-09, 14:02   #788
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hæ??
Åh jeg var å lette etter deg,.

Gammel 16-04-09, 16:42   #789
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Kan jeg selge den ubrukelige siloen igjen, eller mister jeg poeng da?

Du mister ingen poeng du allerede har fått Men du får ikke mye igjen for det du selger da

Gammel 16-04-09, 16:45   #790
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tove: Er det i dag eller i morgen solsikkene dine blir ferdige?
Jeg fikk ikke logge på tidligere i dag, så jeg gikk glipp av kaffen. Kom meg ikke på nett før i 12-13 tiden.

Gammel 16-04-09, 16:52   #791
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Jeg har en masse solsikker nå

Dååris er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 16:59   #792
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Tove: Er det i dag eller i morgen solsikkene dine blir ferdige?
Jeg fikk ikke logge på tidligere i dag, så jeg gikk glipp av kaffen. Kom meg ikke på nett før i 12-13 tiden.

De blir ferdige i halv10-10tiden Mange!

Gammel 16-04-09, 17:21   #793
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hehe, Tove, jeg spurte om du kunne legge meg til, men ble forstyrret av uvesentlige spørsmål om hvilke felger som var finest (!) og glemte å skrive navnet mitt. Hvis du likevel gidder, så finner du meg i oversikten på FB.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 17:28   #794
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Hehe, Tove, jeg spurte om du kunne legge meg til, men ble forstyrret av uvesentlige spørsmål om hvilke felger som var finest (!) og glemte å skrive navnet mitt. Hvis du likevel gidder, så finner du meg i oversikten på FB.

Skal finne deg

Gammel 16-04-09, 18:04   #795
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en del som skal høstes nå.
Iset, er du på er det ditt.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 18:05   #796
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Krystallklart: stemmer det at du ikke vil være naboen min eller?

Nei, desidert ikke. Det vil jeg svært gjerne!

Gammel 16-04-09, 18:05   #797
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det er maaaasse ferdig hos meg nå! Kom og høst!

Gammel 16-04-09, 18:08   #798
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter, jeg.

Gammel 16-04-09, 18:10   #799
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg venter, jeg.

På deg, altså, krystallklart.

Gammel 16-04-09, 18:12   #800
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er det det lønner seg å så? Poteter?
Jeg er på nivå 8.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.