Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 21:58   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!

Takk for deres mening om dette
Dette var på en "proff" babyutstyrsforretning i byen - seriøs og størst. Han sa også at mange kom og kjøpte bakovervendt, for så å snu barna etter 4-6 mnd pga forskjellige årsaker. Og da mente han at det var bedre for barnet med et sete som i utgangpunktet var fremovervendt da dette har bedre totalbeskyttelse i den aktuelle alderen. Men han sa også at det virket som jeg visste var det var å ha et bakovervendt sete, og da visste jeg hva jeg gikk til... Og da stilte saken seg litt annerledes forstod jeg. Men jeg måtte absolutt være i klartekst da jeg sa x antall ganger at jeg ville ha bakeovervendt. For han var veldig på hvor mye bedre de fremovervendte setene var. Så jeg må rett og slett inrømme at han klarte å få meg tvilende.... Men hvis ikke det er ny info som jeg har gått glipp av, så satser vi selvsagt på bakovervendt som først tenkt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.