Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 14:53   #761
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Er kvalm, men ikke gravid, og skriver fremdeles på oppgaven som må leveres innen 23.59 i kveld. Har bare rundt 1 side igjen, da.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 16:37   #762
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bare sitter og henger mens jeg venter på mannen og minsten skal komme hjem.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 16:46   #763
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er kvalm, ikke gravid, sitter på skolen med oppgaver og Farm town.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 18:24   #764
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Passer på at ungene gjør leksene sine. Etterpå skal jeg hente storesøster hos ei venninne, trene, også må jeg forberede undervisning til i morgen.

Gammel 15-04-09, 19:05   #765
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Forsøker å motivere meg til å gå ut i bilen og kjøre til IKEA.

Gammel 15-04-09, 22:19   #766
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ferdig med oppgaven!

... så da er det bare å begynne på neste, som skal leveres om en uke. Elevene får gå for lut og kaldt vann en stund eller "ta ansvar for egen læring", som det heter.

Gammel 17-04-09, 00:02   #767
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg, ehm, jeg, vel jeg flørter.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:24   #768
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg, ehm, jeg, vel jeg flørter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:29   #769
Skvetten
Passiv

Standard

Burde vel kommet meg under dyna heller tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:31   #770
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flørter ikke, men smiler fremdeles av totimerssamtalen på telefon jeg nettopp har avsluttet. Og spiser sitron. Og vurderer å legge meg.

Gammel 17-04-09, 00:35   #771
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg flørter ikke, men smiler fremdeles av totimerssamtalen på telefon jeg nettopp har avsluttet. Og spiser sitron. Og vurderer å legge meg.

Sitron er undervurdert.

Gammel 17-04-09, 00:36   #772
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Sitron er undervurdert.

Denne måtte simpelthen quotes.

Gammel 17-04-09, 00:38   #773
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Gammel 17-04-09, 19:31   #774
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Betyr det at det blir noe på deg igjen snart eller?

Jeg vurderer å gå ut å kjøpe meg noe mat, kjenner at jeg er sulten.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:18   #775
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Venter på at vi snart skal åpne en flaske vin og kose oss. Være litt kjærester og sitte i armskroken.
Men måtte sjekke nettet litt først...

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:20   #776
Skvetten
Passiv

Standard

Ser Bones, flørter med to stk og drikker solo pluss.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:24   #777
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Som dere flørter, da gitt! Jaja, får leve livet gjennom dere! (gift på 12.året)

Gubben tar leggingen av barna og jeg sitter her og skal egentlig rydde opp litt, henge opp klær osv osv. Bare kjedelige greier. Skal kanskje se gjennom Othello på dvd i undervisningsøyemed. :schikkelig spennende:

Gammel 18-04-09, 20:25   #778
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

:rødvin og ostepop:

Gammel 18-04-09, 20:27   #779
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Som dere flørter, da gitt! Jaja, får leve livet gjennom dere! (gift på 12.året)

Gubben tar leggingen av barna og jeg sitter her og skal egentlig rydde opp litt, henge opp klær osv osv. Bare kjedelige greier. Skal kanskje se gjennom Othello på dvd i undervisningsøyemed. :schikkelig spennende:

Lover å aldri gifte meg sånn at det blir masse flørting.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:29   #780
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg har akkurat lagt et stk barn. To er fremdeles ute med litt for lite klær, men jeg satser på at de løper rundt nok til å holde seg varme. *deilig med stillhet*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.