Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bruker jeg dagen til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 13:20   #1
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva bruker jeg dagen til?

Jeg har fri, helt fri. Ingen barn, ingen mann.
Det er strålende sol ute, men jeg liker ikke å sitte der og sitte der for å sitte der.
Jeg har allerede vert på butikken, lånte med meg noen gardiner som jeg ikke likte og kjøpte meg en ny topp og jakke.

Så nå kan jeg kjøre inn igjen med gardina og heller entre stoff og stil på jakt etter bedre stoffer.
Jeg kan ta meg en tur på plantasjen og kjøpe blomstrer og potter, noe som er fullstendig mangelvare her nå. Da kan jeg plante og stelle med både inne og uteplantene etterpå.
Eller jeg kan ta med meg stilene ut på terassen i den altfor varme sola og rette.
En annen mulighet er å klippe ut delene til bunadskjoren til vesla og sy denne. Da kan jeg begynne å tenke på neste prosjekt, noe til meg selv.
Siste alternativ er å vaske huset, og det er vel egentlig veldig trengende og fullstendig uaktuelt.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 13:21   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker jeg dagen til?

Dra til en venninne?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 13:23   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Burde besøkt min mor også...
Egentlig liker jeg å være litt alene, jeg trenger det.

Gammel 18-04-09, 13:41   #4
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville først syklet en tur, og så ville jeg sovet et par timer. :sliten:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 13:42   #5
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...eller lest en bok på terassen i sola? Husarbeid og retting kan heller ligge litt, hvis du har tid til det senere. Så kan du nyte alene-tiden litt!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 13:44   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg ville først syklet en tur, og så ville jeg sovet et par timer. :sliten:

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

...eller lest en bok på terassen i sola? Husarbeid og retting kan heller ligge litt, hvis du har tid til det senere. Så kan du nyte alene-tiden litt!

Har ikke sykkel, det er for mange oppoverbakker.
Men en bok var kanskje ikke så dumt.

Gammel 18-04-09, 13:45   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde kost meg alene med en bok.

Gammel 18-04-09, 14:40   #8
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg hadde kost meg alene med en bok.

Jeg også, har ikke fått lest bøker på evigheter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.