Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
På dette diskusjonsforumet er standarden at folk er kunnskapssøkende og etterstreber å bygge opp argumentasjonen sin basert på kilder utenfor seg selv. Det er ikke standard at man slenger frem bastante påstander basert på sine egne snevre erfaringer, for så å bli sure når noen mener at argumentasjonen ikke holder. Og jeg håper virkelig ikke at det blir standard her inne i fremtiden heller.
Hvilke forumregler mener du Smilefjes har brutt og hvorfor er det bedre å kalle mennesker dumme på pm? :nysgjerrig:
Kan du være så snill å vise meg hvor ellers i denne tråden det er diskutert med kildehenvisninger?
Så vidt jeg har lest, er det mer eller mindre trangsynte personlige erfaringer hele veien.
På dette forumet har jeg sett BÅDE diskusjoner som baseres på personlige erfaringer, og mer nyanserte diskusjoner, basert på ulike former for diskusjon.
Uansett håper ikke JEG at dette er ett forum der folk skal gå å kalle andre dumme, fordi de ikke er enige i en annens synspunkter.
Eller det er kanskje bedre mener du? Dropp personlige erfaringer, og sleng dritt til andre brukere?
Mener du det er bedre da, om jeg henviser til offisiell statistikk som viser at det forekommer vesentlig mer overvekt hos mennesker med lavere intelligens, og derav konkludere at Smilefjes er dum fordi hun er feit?
Det blir liksom bare for dumt.
Personlige erfaringer er og bør kunne være gode elementer i en diskusjon. Ellers er en diskusjon totalt unødvendig, om man alltid skal måtte diskutere andres publiserte elementer.
|