|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Jeg hater humler-tråd!Faens beist, altså! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg hater humler-tråd!
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Jeg hater humler-tråd!De er så forbaska svære, og dovne og innpåslitne. De vrimler rundt deg i mange minutter før de flyr to cm. lenger til høyre for å vrimle der i noen minutter, og sånn fortsetter det. Jeg takler humler veldig dårlig, jeg ligger omtrent i fosterstilling og gråter når det kommer en min vei. Vepsen takler jeg (om ikke mye) men bedre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Vi har da for faen nok insekter som bestøver blomster. Vi trenger ikke humla også! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Edderkopper i moderat størrelse er greit, de kaster jeg ut selv, men det må ikke være mange av de, de må ikke være store og jeg må ikke være på deres område (som i kjelleren, f.eks.). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Jeg hater humler-tråd!Veps og klegg er definitivt verre for meg. (Sikkert mye fordi de er et større problem her også.)
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg hater humler-tråd!Du og Eivind, Skremmern! Min sønn på knappe 5 år har fryktet humla siden midtvinters. Han går inn straks han ser noe som ligner humle - fluer f. eks.
|
|
|
#13 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Jeg hater humler-tråd!Jeg HATER alt som potensielt kan stikke, brenne eller suge noe ut av kroppen min. Humler går under den kategorien, så en med-hater melder seg.
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Lucky you. De er skikkelig innpåslitne, og ikke egentlig uinteressert i oss - som humla. De er seige og treige og utspekulerte, og når de biter gjør det skikkelig vondt, så blør du og deretter klør og svir det i dagesvis. Og de kommer aldri alene. Ser du en er garantert svermen rett rundt hjørnet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg hater humler-tråd!Vepsen er mye verre synes jeg.
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg hater humler-tråd!Humler er harmløse, hyggelige og gjennomført fine, de. |
|
|
|
![]() |
|
|