Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 21:10   #21
snurre
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Oslo
snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Her ser dere meg og min søster i antrekkene vi hadde i fjor. Regner med det blir det samme i år.

snurre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:12   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

No need.
Jeg hadde ikke fått pinnekjøtt hadde jeg kommet på julemiddag hos mine foreldre ikledd joggedress.

Men hva jeg skal gå med? Får vel lete litt bakerst i skapet til Ole Brumm tenker jeg!

Lille nette Ru i Ole Brumms honningmage-genser ... Tror du det? Kanskje Tigergutt har noe freske striper å låne bort for anledningen. Man vil jo ikke gå glipp av pinnekjøttet.

Gammel 19-12-06, 09:35   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Her ser dere meg og min søster i antrekkene vi hadde i fjor. Regner med det blir det samme i år.

Snasent.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:00   #24
snurre
Nybegynner

Hvor: Oslo
snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Meg til venstre. Den vakreste selvfølgelig.

snurre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:23   #25
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere er lekre

Gammel 19-12-06, 22:25   #26
Pølse&Makaroni
Skumla

Pølse&Makaroni sin avatar

Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dere var jo bare nuuudelige da!!

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:35   #27
Bompeberta
Passiv

Standard

Denne kunne jeg tenkt meg Men det går nok ikke he he.....

Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 00:49   #28
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke økonomi i det hele tatt til å kjøpe meg noe nytt juleantrekk. Jeg tror jeg kommer til å gå for denne kjolen, som jeg fikk av mannen i sommer. Den er egentlig fra sommerkolleksjonen, men jeg synes den funker fint til vinterbruk også. Jeg liker godt å ikke være altfor stivpyntet på julaften. Antrekket skal være behagelig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole.jpg (45,7 KB, 77 visninger)

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 13:13   #29
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan jo drømme om denne kjolen...... og kroppen!

Gammel 21-12-06, 09:36   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha på meg en kjole fra BIKBOK med sommerfugler på....(ser det som "must haves" i collection....)

Gammel 21-12-06, 10:13   #31
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

En turkis kreasjon fra noa noa, kjøpt på salg i sommer. Sikkert egentlig en sommerkjole, men nok påkledt og nok farge til også å kunne brukes om vinteren og til jul.

Underkjole i sateng med omslagskjole i tynt flagrestoff over, sølvpaljetter langs v-formet utringing. Skal knytinga/sløyfa samles foran eller bak?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:36   #32
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Her er mitt ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:38   #33
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg skal ha på meg en kjole fra BIKBOK med sommerfugler på....(ser det som "must haves" i collection....)

Wow, den var lekker!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 10:39   #34
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Her er mitt ...

Gammel 21-12-06, 10:42   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe bilde, men skal ha på meg en brun kjole i tung fløyel - en kjole som er veldig snill mot magen min...

Ellers har jeg dessverre en mann som ikke går på min spøk, som jeg alltid dro da jeg bodde hjemme:

Jeg kledde meg opp i penstasen - pynta og fjong - og trakk et par digre ullsokker på beina, før jeg gikk ned i stua til min mor. Moder'n gikk i fistel hvert enda år: "Du går ikke slik!"

Alltid like moro...

Dessverre... min kjære gjorde nøyaktig det samme mot sin far... så han nytter det ikke å lure på samme vis.

Gammel 21-12-06, 10:50   #36
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har ikke noe bilde, men skal ha på meg en brun kjole i tung fløyel - en kjole som er veldig snill mot magen min...

Ellers har jeg dessverre en mann som ikke går på min spøk, som jeg alltid dro da jeg bodde hjemme:

Jeg kledde meg opp i penstasen - pynta og fjong - og trakk et par digre ullsokker på beina, før jeg gikk ned i stua til min mor. Moder'n gikk i fistel hvert enda år: "Du går ikke slik!"

Alltid like moro...

Dessverre... min kjære gjorde nøyaktig det samme mot sin far... så han nytter det ikke å lure på samme vis.

Ullsokker, der har du meg. Kunne godt tatt på meg ullsokker og gallakjole jeg (hjemme altså...).
Eeeeeeelsker ullsokkene mine!!

Gammel 21-12-06, 13:05   #37
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Blir svart kort bukse (heter det nikkers ? )på meg med en svart og grå topp med et limegrønt stort glssmykke, faktisk ganske stilig .
Hadde det på meg da vi var med mannens jobb på julbord og fikk mys skryt for anntrekket .
Så da går jeg for det, er ikke så glad i å gå i skjørt og kjoler jeg.

Gammel 21-12-06, 14:01   #38
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ikke enda. Har vel kanskje en kjole her et sted.

Kan man ha på bunad? Lurer liksom litt på det, den blir jo så sjelden brukt.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 14:25   #39
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Ja, selvfølgelig kan man det. Bunad er kjempefint, det skal jeg satse litt hardere på når vi begynner å feire jul hjemme - det blir mye å dra på i tillegg til julegaver og alskens...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 14:42   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Min lillesøster bruker alltid bunaden sin på julaften
Jeg styrer så mye frem og tilbake at jeg orker ikke det
Blir for varmt, tungt og for mye stoff rundt meg

Jeg har ikke bestemt meg, har tre å velge i.
Men skal ha tre selskaper i julen, tre dager etterhverandre , og med matlaging,barn,hund og katt er det kjekt å ha skift

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.