Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med gutter i 5-6-årsalderen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 21:05   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere med gutter i 5-6-årsalderen

DM: her på lindex er utvalget blitt litt bedre nå som de har "bygd"om butikken til sånn som alle skal være. Greit med klær. værre med lys. svart gulv,lavt under taket og får lyse i øynene. På Lindex i Mosjøen har jeg funnet endamere til gutter i den størrelsen, i Bodø litt, men virker som at de i bodø satser på jenter.
Men i Trheim finner jeg bestandig mye.

sånn som på cubs så synnes jeg det blirr litt for "voksent" det turbo passer der.

Gammel 20-04-09, 21:44   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vi handler Legowear, Mexx, Levi's, H&M(synes jeansen der er veldig fine og
holder fasongen), Lindex, Exit.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 22:01   #23
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Kan bare svare for meg selv! Jeg har den erfaringen at en får det en betaler for. har gensere fra katvig som han har brukt i 1,5 år nå og de ser nesten nye ut, H&M gensere er levjete etter få mnd bruk.

Jeg har ikke så mye erfaring med Katvig, men jeg kjøpt en genser til jentungen og etter en gangs bruk var det løse tråder og etter en vask ser den ut som om den er vaska minst 20 ganger. Syns ikke akkurat det vitner om god kvalitet. Har aldri opplevd dette med H&M klær.

Guttungen bruker 122/128 i klær og jeg kjøper noe på H&M, lindex og kapphal.

Gammel 21-04-09, 11:10   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan bare svare for meg selv! Jeg har den erfaringen at en får det en betaler for. har gensere fra katvig som han har brukt i 1,5 år nå og de ser nesten nye ut, H&M gensere er levjete etter få mnd bruk.
.

Jeg ser ikke helt vitsen med å kjøpe en genser til 300 kr når han max bruker de i 1/2 år. det er rekorden før de blir for små.
Å ikke kler jeg henne i alt etter han
Og vi har mye fra hm som vaskes og vaskes. og de ser like fine ut.
Men klart noe fra hm blir litt mere "slitt" enn andre.

Gammel 21-04-09, 11:19   #25
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg ser ikke helt vitsen med å kjøpe en genser til 300 kr når han max bruker de i 1/2 år. det er rekorden før de blir for små.
Å ikke kler jeg henne i alt etter han
Og vi har mye fra hm som vaskes og vaskes. og de ser like fine ut.
Men klart noe fra hm blir litt mere "slitt" enn andre.

Jeg kjøper de litt store jeg, da har han de ofte lenger!
Men nå var jo ikke jeg ute etter merkeklær da, nå lurte jeg bare på hvor dere finner kule klær, noe jeg ikke klarer å finne så mye av på H&M. Lindex vet jeg har mye, men butikken her har så dårlig utvalg

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:41   #26
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg synes det er vanskelig å finne gode bukser da jeg ikke liker stive olabukser på aktive smågutter, og myke olabukser uten store lommer, masse knapper og dilldall er da nærmest ikke-eksisterende. Nå har minsten tre olabukser, en fra HM (myk og god med strikk i livet),

Tipper du har den samme som vi har fire stykker av. Den er helt overlegen for gutter som vil ha myk og fleksibel dongeri til lek og løping både ute og inne. Har også vist seg veldig nyttig med bred strikk i livet når man har det travelt og skal på do. Den er også veldig billig (98,-), går til str. 128, og er utsolgt i nettbutikken i alle store størrelser.

Men: Det tynne stoffet blir fortere slitt på knærne enn noe grovere greier, selvom det er to lag der, så det blir litt lapping etter mye utebruk. Verdt det.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hm dongeri.jpg (63,5 KB, 6 visninger)
Gammel 21-04-09, 11:41   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Jeg kjøper de litt store jeg, da har han de ofte lenger!
Men nå var jo ikke jeg ute etter merkeklær da, nå lurte jeg bare på hvor dere finner kule klær, noe jeg ikke klarer å finne så mye av på H&M. Lindex vet jeg har mye, men butikken her har så dårlig utvalg

Kjøper de og for store så går det max6 mnd så er de for korte i armene og lengda
men er de alt for lange i armene så vil han ikke bruke de. for de glir ned og er i veien.om det ikke er strikk i armene sånn at de holdes oppe, men er få gutte gensere som har trikk uti ermene

Er stor foskjell fra lindex til lindex :/

Gammel 21-04-09, 12:14   #28
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Tipper du har den samme som vi har fire stykker av. Den er helt overlegen for gutter som vil ha myk og fleksibel dongeri til lek og løping både ute og inne. Har også vist seg veldig nyttig med bred strikk i livet når man har det travelt og skal på do. Den er også veldig billig (98,-), går til str. 128, og er utsolgt i nettbutikken i alle store størrelser.

Men: Det tynne stoffet blir fortere slitt på knærne enn noe grovere greier, selvom det er to lag der, så det blir litt lapping etter mye utebruk. Verdt det.

Ja, den er det! Utrolig god bukse - og billig

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 12:26   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

har nettopp kjøp 3 sånne bukser på lindex. har det på kapphal og

Gammel 28-04-09, 14:40   #30
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av katt, her.

HEi
Jeg har en gutt på 5 år. Er ikke begeistret for klær med for mye trykk eller som er for røffe (Militærpreg, dødningehder osv....) Men det er jo greit at de ikke se ut som små voksen heller!!
Kjøper en del på nett, og kan anbefale xxx som har klær til gutt opp til 16 år. Kvaliteten på alt vi har kjøpt har vært topp, og gutten vår er en aktiv krabat....

Tusen takk! der var det mye fint

Sist redigert av Veronal : 29-04-09 kl 17:01. Årsak: Slettet link pga. reklame.
M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.