|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Min erfaring er at Weber er det beste innen gassgrill. Jobbet noen år på Plantasjen, og kan ikke huske at jeg fikk en klage på Weber en eneste gang. Landmann mener jeg vi hadde mye klager på, men det var av de rimeligste typene da.
![]() |
#42 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Jeg tror, så lenge man kjøper rett grill, så er det mest slitsomme med gassgrill å bytte gass. Hvis man ikke har bil kan det bli ganske så slitsomt.
![]() |
#43 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?
Tja, si det? Trønderregn? Sure, sortbrente pølser som er lunka i midten? Jeg vet sannelig meg ikke. Jeg må vel gjerne inviteres til noen som kan frelse meg. Jeg liker nok grillmat om jeg går inn for saken - jeg synes vel bare det er så mye fuzz.
![]() |
#44 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Vi har Weber Q300 og elsker den
![]() |
#45 |
Ekvilist
|
Du er velkommen til Irma for italiensk pizza laget i gassgrillen.
![]() |
#46 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Nå ser jeg at grillristene og innmaten ser ut til å være av et annet materiale. Den vi har er mer "glasert" utseendemessig. Det er sikkert derfor.
![]() |
#47 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Vi har hatt gassgrill i sju år og er kjempefornøyd.
![]() |
#48 |
Øyboer
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Q grillene har ikke bluss på samme måte. Den har en runding som gir varme jevnt over og ingen steiner. Det kommer ikke flammer fordi det ikke drypper på flammene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Etylbarbital
Er ikke runding standard på alle gassgriller altså? Ahhh! Da skjønner jeg hvorfor andre gassgrillmennesker maser sånn om 3 bluss og sånt. Vi har altså bare 2 bluss - det ene er rundingblusset og det andre er tvers-over-blusset. Tvers-over-blusset bruker man bare hvis man vil ødelegge maten. Rundingsblusset bruker man for indirekte grilling. Indirekte grilling er den eneste måten å grille på med mindre man liker flambert mat.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 21-04-09 kl 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Øyboer
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Runding bluss har jeg bare sett på Q serien. Alle andre griller har vanlige små bluss. Og da må man ha 2-3stk + masse lavasteiner for å få fordelt varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Etylbarbital
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Fine gassgrillen!
![]() |
#54 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Vi har weber gassgrill og synes maten smaker godt og at det er lite jobb med vedlikehold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Vi overtok en Weber Q200 (tror jeg det er) etter forrige huseier. Den ble testet i dag. For oss, som er vant med kulegrill og medfølgende styr, var dette superenkelt. Maten ble veldig god, og det tok meg i hvert fall ikke mer enn tre minutter å gjøre grillen ren etterpå. Ser for meg at vi kommer til å grille mye mer denne sommeren enn tidligere år. Sist redigert av Kaija : 25-04-09 kl 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Jeg vil bare opplyse (uten å ha lest hele tråden) om at pizza med fordel kan stekes på en skiferstein på en Weber Q220 (nyinnkjøpt). Vi var 12 til bords og kjørte dobbelt med pizza både i ovn og på grill. Grillpizzaen vant med stor margin. Neste test: langtids ovnsbaking i gassgrill. Følg med i neste episode ...
![]() |
#58 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Sambo som tar seg av vedlikehold av grill her i huset. Vi er sååå glad i gassgrillen vår |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill – mye styr?Vi er også veldig fornøyd med gassgrill. God mat og lite styr. Enkelt vedlikehold. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|