|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Annas? PepperkakehusAnnas er det et kakemerke? Ferdig peppekakehusdeler? Skulle nemlig lest hva det inneholder. Storebror spiste det nemlig og fikk allergisk reaksjon. Finner ikke noe på nett? Noen som vet?
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Annas?PepperkakehusJeg sjekket på butikken her, men de hadde ikke det merket på Rimi. Pepparkakshus Vetemjöl, socker, margarin (vegetabilisk olja och vegetabiliskt fett, vatten, salt, emulgeringsmedel E 471 och E 475. surhetsreglerande medel citronsyra, arom), bakpulver (E 450, E 500), sirap, natriumbikarbonat (E 500), nejlika, ingefära, kanel.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 21-12-06 kl 12:54. Årsak: sjekket litt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Annas?PepperkakehusLille Ru: Takk for at du tilbyr deg og gå på butikken og se. Men storebror er fin nå, jeg må bare finne ut dette. Kan se på butikken selv.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Annas?PepperkakehusMåtte i skapet å sjekke, og der fant jeg en boks med Annas pepperkakehus som jeg ikke har rukket å montere enda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Annas?PepperkakehusTakk gnuri
![]() |
|
|