Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 16:36   #561
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Dere som overlapper, hvordan får dere det så beint og fint? Når jeg gjør det, blir det så stygt at jeg nesten ikke tør invitere noen inn til høsting der lenger. Det ser ut som jeg har tatt en neve lapper og bare kastet de utover plassen.

Den ene åkeren min ser ut som et uorganisert lappeteppe, men det skiter jeg i når jeg hører det klinge med mynter i kassa

Ha musepekeren på midten av den lappen du vil overlappe. Da legger de seg fint på rad og rekke.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 16:37   #562
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Den ene åkeren min ser ut som et uorganisert lappeteppe, men det skiter jeg i når jeg hører det klinge med mynter i kassa

Ha musepekeren på midten av den lappen du vil overlappe. Da legger de seg fint på rad og rekke.

Det kommer vel an på hvor mye man vil overlappe?

Gammel 22-04-09, 16:40   #563
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det kommer vel an på hvor mye man vil overlappe?

Ja, det gjør det kanskje.
Jeg var bare så fornøyd i går når jeg endelig fikk det til at jeg fikk skvisa mest mulig inn på frimerkegården min.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 16:41   #564
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, det gjør det kanskje.
Jeg var bare så fornøyd i går når jeg endelig fikk det til at jeg fikk skvisa mest mulig inn på frimerkegården min.

Du er jo kjempeflink!

Gammel 22-04-09, 16:44   #565
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

@ Rug: ferdig høsta .

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 17:53   #566
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har litt jordbær nå.

Gammel 22-04-09, 18:10   #567
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg har litt diverse, men jeg skal snart ut en tur, så det må enten skje nuh eller senere i kveld.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 18:25   #568
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Alle som vil tjene litt kan komme til meg nå. Hele åkeren er klar for høsting.
Alle får jobb, så lenge det er noe igjen.
Trær kan tas også.

Gammel 22-04-09, 18:35   #569
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har diverse som er modent nå. Men jeg logger av om et kvarters tid, så det må skje ganske snart. Kan plukke opp interessert arbeidskraft hos Karamell, Propella, Huldra eller Ladybug.

ming er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 18:36   #570
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Alle som vil tjene litt kan komme til meg nå. Hele åkeren er klar for høsting.
Alle får jobb, så lenge det er noe igjen.
Trær kan tas også.

Har vi noen felles naboer du evt kan plukke meg opp hos? Eller er kanskje alt høstet nå?

ming er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 18:45   #571
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Stiller hos Propella nuh.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 18:46   #572
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er det forresten hestene mine driver med.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hestene.jpg (178,9 KB, 42 visninger)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 19:52   #573
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Kanskje du blir bestemor snart, Fibi?

Gammel 22-04-09, 19:58   #574
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har både poteter, jordbær, korn, appelsiner og epler klart til høsting hvis noen vil.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 20:02   #575
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er inne hos deg, men du forsvant jo.

Gammel 22-04-09, 20:06   #576
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for hjelpen Kisha.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 20:11   #577
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen poteter og litt frukt og bær, noen villige sjeler?

Gammel 22-04-09, 20:13   #578
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Allready threre.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 20:17   #579
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Mannedritten logget meg ut. Kan du ansette meg igjen?

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 20:24   #580
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Du er ansatt!

Lukket tråd

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.