|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem liker katter her?Begynner å få et klart bilde av at det er veldig mange som ikke liker katter her. Og greit nok, jeg forstår argumentene deres. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Hvem er du mener at ikke liker katter?
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter, har vokst opp med dem og synes de er de deiligste dyrene på jord. Men jeg vil ikke ha katter. Vil være fri til å dra på spontane reiser, slippe alle hårene og dokasser og sånt. Dessuten er mannen allergisk, så det er jo uaktuelt uansett.
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Hvem liker katter her?Forøvrig når man har katt selv eller i nabolaget er jo sandkasser med lokk geniale.
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hvem liker katter her?Allium det er mange som ikke liker katter av forskjellige årsaker. Noen ganske enkelt ikke liker dem, noen er redde for katter, og noen liker ikke det som følger med en katt som også du nevner. I tråden om vår hyggelige nabo har mange fått fortelle hvorfor de ikke liker katter, her har jeg lyst til å høre litt mer positive opplevelser med det å ha katt, samt kanskje utveksle noen erfaringer om det å ha "innekatt" som får være ute i kattegård. Noe jeg syns kan være en løsning for både å unngå at katten forsvinner, blir overkjørt, kjørt bort og blir til sjenanse for andre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter!
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter! Jeg hadde de samme to kattene i 16 og 18 år, og mener det er intelligente, sosiale og herlige dyr! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hvem liker katter her?
Sandkasser med lokk er smart. Men ingen sikker løsning i så måte. Kastrering er også smart. Man slipper gaulende hannkatter (som ei heller jeg syns er veldig gøy) man slipper et hav av kattunger som kanskje ingen vil ha, og man slipper at katten man er glad i kanskje streifer avsted og aldri "finner" hjem igjen. (Fordi den har flyttet inn til en annen hyggelig familie kanskje) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hvem liker katter her?
Jeg har katt selv også. Hun er nesten fire år gammel, innekatt, bortskjemt, og forelsket i naboens illeluktende tenåring. Vi tenkte i fire år før vi skaffet oss innekatt. Jeg var litt spent på hvordan det ville være, men det har gått veldig bra. Men nå bor vi i blokk, uten mulighet til å "gå ut". Vi har planer om å finne hus, og da ser jeg for meg at det vil bli vanskelig å sikre at pus ikke smetter ut døren med mindre vi bygger kattegård til henne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har to katter, så jeg liker jo katter. Jeg er heller ikke noe begeistret for streifende sprayende gaulende hannkatter og kattemøkk i sandkassen, vi prøver å begrense våre egne katter i så måte. Men helt garantert irritasjonsfrie blir de jo aldri med mindre de holdes inne, og det har vi ikke greid. De smetter ut døra, hun ene kan også åpne døra selv hvis den ikke er låst.
|
|
|
#15 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter så lenge jeg slipper å eie de selv.
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og det er det eneste dyret jeg kunne ha tenkt meg å ha (utenom fisker
|
|
|
#17 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter men har ingen selv. Mannen vil ikke ha.
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og har hatt katt i mange år. Men siden mann og sønn er allergiske, har jeg begynt å synes det er ganske tungvint med alle som har katt. Vi kan jo rett og slett ikke besøke dem. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, og har hatt katt selv. Men jeg kan forstå at det ikke settes videre pris på kattedritt og kattehyling. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
weird
Sv: Hvem liker katter her?Jeg synes katter er ålreite dyr, men har selv hund.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|