|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og har hatt to stk. Ønsker meg katt, men mannen vil ikke ha. (Han vil ikke ha noe dyr) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem liker katter her?Det er forresten en katt her i huset hvor vi bor nå. Den går overraskende godt sammen med hunden. Det vil si; hunden vår er redd for katta, som er gammel og sær og freser så fort hunden nærmer seg. Den katten er forøvrig for gammel og skral til å kunne plage så veldig mange andre i nabolaget.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvem liker katter her?Vi har en kastrert hannkatt og ei sterilisert hunnkatt, de har dokasse inne og kommer inn for å gå på do. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem liker katter her?Elsker katter og har 4 katter, en bengal og 3 maine coon, hadde tenkt å ha de som innekatter ( er nesten ferdig med en kattegård ute her). Men de går nå ut og inn som de vil nå, de stortrives ute, og de er ikke langt unna, kommer da jeg tar opp døra og roper på dem. Så jeg vet ikke om kattegården kommer til å bli brukt.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter. Har en katt selv og det er vel egentlig det eneste husdyret jeg kunne tenkt meg. Vi bor ute på landet, med 2 naboer. Begge disse har også katter (i flertall). Ingen av oss har opplevd noen problemer med tiss og bæsj så de gjør nok fra seg i skogen.
|
|
|
#26 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. Har to selv.To jentekatter. Har også to hunder.
Angelique Sist redigert av Angelique : 21-05-09 kl 00:32. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter. Har to, gamlemor på 13 år og sønnen hennes på 9 år.
|
|
|
|
#28 |
|
Nattrangler
Sv: Hvem liker katter her?
Bengalen min ville elsket det, prøvde meg med vannflaske/spruteflaske et par ganger da hun var mindre, men det var mot sin hensikt. Hun elsker vann og tar seg gjerne en tur i dusjen eller under springen.
|
|
|
#29 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvem liker katter her?Tja... Jeg liker egentlig katter, men har ikke alltid sansen for katteeiere...
|
|
|
#30 |
|
saftig
|
Det var vel ikke så mange som sa de ikke likte katter, men mange som sa de ikke likte det naboenes katt påførte dem av ulemper.
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#32 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvem liker katter her?Her i huset bor det tre katter og vi tar godt vare på dem.
|
|
|
#33 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Er bengalen også glad i vann?! SÅ gøy! Jeg hadde en tyrkisk angora, hun pleide å vippe vannskålen å trampe rundt i vannet, og hoppet opp i badekaret til oss.! Drakk av en rennende spring om hun skulle drikke..! De er utroolig morsomme..! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har denne her. Sist redigert av Slettet bruker : 11-10-12 kl 09:51. |
|
|
|
#35 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, og hadde katt selv da jeg var barn. Når det er sagt så vil jeg ikke ha katt nå. Det er mye ansvar å ha et dyr, og det føler jeg ikke vi har tid til med to små barn og full jobb. Vi bor i borettslag hvor det ikke er tillatt med dyr (det finnes noen innekatter) og det er jeg også glad for. Vi plages en del med kattemøkk på lekeplassen til ungene, men det kommer man vel ikke utenom.
|
|
|
#37 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter.
|
|
|
|
#38 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter og synes de er veldig søte, men tåler dem dessverre ikke. Derfor opplever jeg nabolagets katter som ganske plagsomme, det hjelper liksom lite at de er skjønne og fine når jeg blir dårlig av nærværet deres.
|
|
|
#39 |
|
Sær og kresen
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, men mannen kan styre sin begeistring.
|
|
|
#40 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker alle slags dyr. Har fem katter, og to marsvin. Jeg ønsker meg noe fryktelig en hund, en Golden Retriver. Ja, jeg ønsker meg et par rotter også. |
|
|
|
![]() |
|
|