|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Troll og størrelserHvor høye er ungene som bruker Troll sin helårsdress i str 104? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Troll og størrelserS bruker denne, han er 107 kanskje. Den begynner å bli knapt med foret inne, passer greit nok uten, men blir nok for liten til høsten. Han startet å bruke den da han sikkert var 10 cm kortere, minst. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Troll og størrelserca. 92 (!) cm. Hun i butikken mente vi burde ha den str. Den holder vel en stund da |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Troll og størrelserIben har forresten brukt Troll i 110 siden i fjor og hun er bare 100 cm nå. Den er stor, men sitter flott, ikke slik som ReimaTec som blir altfor stor om den er litt stor i størrelsen. Så man kan med fordel gå opp i Troll, syns jeg. Det blir tross alt ikke særlig dyrt med dress når den varer i tre sesonger.
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll og størrelserHan er nå rundt en meter og han har brukt den siden han var ca 97. Jeg ser for meg at den glatt holder ut neste sesong, tror han kan vokse 10 cm i str 104.
|
![]() |
|
|