Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo og kaloriinntak

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-09, 15:21   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Lavkarbo og kaloriinntak

Jeg lever ikke uten karbo nå, for første gang på veldig lenge er jeg ute av ketose.

Jeg må si en ting før du løper i gang med ting nå, og dette er VIKTIG.

Du må ikke finne på å sette i gang med dette uten å ha inngående peiling på hva du driver med. Logg deg inn på lavkarbo.no og les om ulike konsepter for ketogene dietter. Så kjøper eller låner du boka til det opplegget som passer best for deg og leser den FØR du begynner med noe som helst. Du må ta noen blodprøver først, og du må ta litt kosttilskudd og sånt - dette er ikke noe man bare tester. Da kan du fort ende med å legge på deg eller bli syk. Men med riktig kunnskap så er ketogent kosthold en fin måte å gå ned i vekt på.

Jeg velger å ikke svare detaljert på hva jeg spiser for å forhindre at jeg får deg til å starte opp i litt ivrigste laget. Håper det er ok? Det er en god del grønnsaker du ikke kan spise, ei heller frukt av noe slag. Man kan ikke spise saus med mel i heller og ikke drikke øl eller hvitvin. Det er med andre ord mange forsakelser, men det blir en vane.

Og nå som jeg trekker deg ned på bakken - ja, femti kilo, stort sett på egen hånd. Gikk på eurodiett en kort periode, ellers har jeg ruslet for meg selv.

Jeg trener ganske hardt, men mange trener ikke i det hele tatt og går likevel ned. Jeg har brukt fem år på å gå ned, men har ikke gått jevnt ned hele tiden. Har stått mye stille også.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.