Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-09, 00:36   #761
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

og

Men det ser jo så unaturlig ut med disse perfekte firkantene med mellomrom. Overlapping ser jo mer ekte ut. Det burde hvertfall gå an å legge lappene helt inntil hverandre!

Gammel 25-04-09, 00:42   #762
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

og

Men det ser jo så unaturlig ut med disse perfekte firkantene med mellomrom. Overlapping ser jo mer ekte ut. Det burde hvertfall gå an å legge lappene helt inntil hverandre!

Det skal gå an og. De fjerner ikke den funksjonen.

Gammel 25-04-09, 00:47   #763
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja så de skal fikse det sånn at det kommer til å gå an uten å "jukse"? For det gjør det ikke nå, sant?

Gammel 25-04-09, 00:56   #764
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åja så de skal fikse det sånn at det kommer til å gå an uten å "jukse"? For det gjør det ikke nå, sant?

Det sies at det skal komme en funksjon som gjør at det går an å sette lappene inntil hverandre. Det går forresten an å gjøre nå og ved å dra pløyelappen inntil, men det er skikkelig stress. (kun i IE)

Gammel 25-04-09, 01:01   #765
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja jeg gjør det i IE nå, har hele farmen full av sånne, men det hadde jo vært kjekt om det gikk an uten å stresse sånn. Gleder meg!

Gammel 25-04-09, 01:03   #766
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det sies at det skal komme en funksjon som gjør at det går an å sette lappene inntil hverandre. Det går forresten an å gjøre nå og ved å dra pløyelappen inntil, men det er skikkelig stress. (kun i IE)

Det går jo veldig fint, og man trenger jo stresse bare en gang. Siden får man jo pløyd de på vanlig måte.

Gammel 25-04-09, 01:04   #767
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Det oppdaget jeg først nå, at jeg behøver ikke rydde lappene hver gang. Det gikk jo så mye fortere!

Slettes alle lappene mine tror jeg at jeg legger inn årene. Jeg har sådd for 80 000 i kveld og er helt gåen i såfingrene.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 01:10   #768
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Søren, jeg ser jo at jeg har fått melding om en oppgradering i morgen en gang. Jaja, vi får se hvordan det går.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 01:13   #769
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det går jo veldig fint, og man trenger jo stresse bare en gang. Siden får man jo pløyd de på vanlig måte.

'

Ja, takk og lov! Ellers hadde jeg aldri giddet å ha dem overlappet.

GAAH har noen en jobb til meg? Jeg har 16 coins bare, og holder på å oppgradere åkeren min. Får ikke pløyet EN lapp engang.

Gammel 25-04-09, 01:13   #770
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Søren, jeg ser jo at jeg har fått melding om en oppgradering i morgen en gang. Jaja, vi får se hvordan det går.

Jeg også, men jeg har tettitett, så de kan prøve seg!

Gammel 25-04-09, 02:52   #771
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg begynte å slette overlappinger, men det er for mye jobb, så vi får se hvordan det går.
Jeg skal i alle fall få høstet det jeg kan i morgen før endringene trer i kraft. Håper bare FT er oppe og går da. For det blir ganske mye i morgen tror jeg.
Søren nå er jeg sur for at jeg brukte så mye penger på å lage kaffe/solsikkemønster. De kunne ha ventet til søndag/mandag med dette.

Gammel 25-04-09, 06:51   #772
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nokon som vil høste ?

Gammel 25-04-09, 07:11   #773
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nei? Fjerne alle overlappinger? Jeg har jo sådd kaffe for 50 000!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 07:23   #774
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Noen som vil høste litt hvete hos meg?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 07:46   #775
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endel som kan høstes av noen arbeidsomme morgenfugler jeg også.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 07:48   #776
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Det er ikke lett å få tak i arbeidsfolk nå Obelix.
Skulle gjerne høste hos deg men jeg har deg ikke på lista.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 07:49   #777
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er ikke vi buddyer?

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 07:51   #778
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er ikke vi buddyer?

Vi var. Jeg slettet alle etter den tullete hacker-saken.
Men om du har meg (Pats) så kom inn, eller så kan vi møtes hos noen andre?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 25-04-09, 08:15   #779
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har masse kaffe og solsikker som skal høstes. Noen som vil ha jobben?

Gammel 25-04-09, 08:17   #780
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg leste ett eller annet inne på forumet på FT at det skulle komme en oppdatering om en dag eller to med masse mer man kunne kjøpe og andre fancy greier. Og at alle som hadde overlappede åkre, ville få hele gården rensket for avlinger.

Du tuller? Jeg sådde kaffe for 150 000 på overlappede felt i går kveld.

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.