|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Hvorfor ikke? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Man får ha strikkepinner ( tror jeg) så hvorfor ikke bunadssølv?
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Jeg er ikke så sikker på om det går bra, og det er utrolig kjedelig hvis du blir stoppet. Ville ringt flyselskapet og sjekket nøye først jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Man må i hvert fall IKKE finne på å ha det i innsjekket bagasje. Jeg har vært så uheldig å bli frastjålet smykker som ved en feiltagelse havnet i innsjekket bagasje. Dette var riktignok på vei fra Europa til USA og de hadde åpnet koffertene våre for kontroll. Og noen hadde vært meget klåfingra.
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Jeg hadde tatt både bunad og sølvet i håndbagasjen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?
har hørt om kamera og pc som er borte, men jeg regnet jo med at folk får igjen slikt på forsikringen sin??
|
|
|
#11 |
|
Sånn passe sane
|
Nei, man får ikke det om man har vært så "klønete" å ha verdisaker i innsjekket bagasje. Vi sjekket det opp da vi mistet smykker og mansjettknapper. Vi fikk i hvert fall ingenting igjen altså.
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Bunadsølv har du lov og ha med i håndbagasjen. Du kan jo bare si fra før du sender bagen gjennom gjennomlysning om du vil, men de kan ikke nekte deg å ta det med. For har du det i kofferten så får du ingenting igjen på forsikringen om det blir borte. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Nei væske er bare forbudt gjennom sikkerhetskontrollen. Jeg kjøpte brus og hadde med på flyet etter at jeg hadde kommet inn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Skulle ikke tro det er noe problem. Du kan jo ta på deg stasen i det du passerer sikkerhetskontrollen, det er vel ikke forbudt å pynte seg med en brosje eller to?
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Bunadssølv i håndbagasje på fly?Mellomste gutten min arvet en kniv etter pappaen min.
|
![]() |
|
|