Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 10:49   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livslærdom

Jeg må kanskje forklare at dette er uhell jeg har hatt i min, ehm, ungdom.

Strykejernsepisoden var forholdsvis uskyldig. Jeg var i min aller første jobb etter studiet, og da går man jo med nystrøkede skjorter må vite. Skulle bøye meg under strykebrettet for å dra ut kontakten, og vips så kom hele strykejernet deisende ned i panna mi. Merket gikk bort etter en dag eller to, altså.

Skjære over ledningen på oppskjæremaskina skjedde mens jeg gikk på ungdomsskolen, og som tenåring er man jo tidvis litt, tja, fjern? I alle fall, det sprakte litt, og skiva ble svidd. Ellers gikk det helt fint.

Selv så ler jeg så jeg griner når jeg tenker på disse episodene altså... og jeg lærte jo noe av de, det har bare skjedd en gang!

Kanskje HMS manual hadde vært noe, ja? Bra konkrete regler, Skvetten!

Sist redigert av Palmen : 27-04-09 kl 10:57.
Palmen er ikke aktiv  

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.