Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 14:24   #1001
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hvordan legger dere åkrene kant i kant?

Helt oppe i høyre hjørne på spillet er det noen knapper med note, spørsmålstegn, stikk-kontakt og diverse. Der er det en knapp med en skiftenøkkel. Trykk på den og velg "remove space between fields". Så kan du legge dem kant i kant.

Gammel 27-04-09, 14:29   #1002
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg orker fader ikke mer av dette spillet nå! Jeg har hatt så mye problemer siden oppgraderingen at jeg spyr. Nå hadde jeg pløyet en hel åker (for vi kan jo pløye nå, beskjeden er jo borte) og gikk på markedet en tur. Da jeg kom inn igjen var den BORTE!! Det er bare gress der! Jeg har prøvd å gå ut og inn et par ganger, den er like borte hver gang. Nå må jeg pløye hele greia på nytt!

Det var mye bedre før oppgraderingen, hele spillet er jo buggete nå.

Har samme problemet i dag, så jeg bare avventer. Leste litt inne på det offisielle forumet, og det var vist flere som sleit. Tar pause fra ft en liten stund, og satser på at det funker senere igjen.

Gammel 27-04-09, 14:33   #1003
Slettet bruker
Passiv

Standard

Så ergerlig, Iset.

Jeg kvitter meg med overlappene etter hvert og det hjelper synes jeg. Men jeg har veldig lyst til å få åkrene liggende kant i kant. Hvordan?

Er det forresten noen som trenger innhøstingshjelp?

Gammel 27-04-09, 14:33   #1004
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg pløyet og sådde masse løk nå, men det var borte da jeg kom inn igjen. Men jeg tapte ikke noe, for jeg så plutselig mens jeg sådde at jeg ikke betalte noe for frøene. Så da sluttet jeg. Jaja, får vente til senere og se.

Gammel 27-04-09, 14:34   #1005
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg kvitter meg med overlappene etter hvert og det hjelper synes jeg. Men jeg har veldig lyst til å få åkrene liggende kant i kant. Hvordan?

Jeg skrev jo hvordan oppfor.

Gammel 27-04-09, 14:36   #1006
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt oppe i høyre hjørne på spillet er det noen knapper med note, spørsmålstegn, stikk-kontakt og diverse. Der er det en knapp med en skiftenøkkel. Trykk på den og velg "remove space between fields". Så kan du legge dem kant i kant.

Ahh. takk, jeg så ikke den.

Gammel 27-04-09, 14:50   #1007
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det in med åkre formet som ord

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 15:00   #1008
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en halv farm klar.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 15:04   #1009
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er hos deg nå

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 15:09   #1010
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jøss, vi må snart starte tråd nr. 3. Skal si FT er populært her inne.

Gammel 27-04-09, 15:30   #1011
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke Rug inne på vennelista. Typisk.

Gammel 27-04-09, 15:31   #1012
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jeg har ikke Rug inne på vennelista. Typisk.

Men nå har jeg harva over det meste der inne så :erta berta:

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 15:31   #1013
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er tråden passert 1.000 innlegg og lukkes dermed. Lykke til i ny tråd.

(Hurra, endelig fikk jeg også stenge en tråd!)

torsk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.