Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 22:15   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Når du skal klippe pappaen din med klippemaskin, sjekk for guds skyld at den dingsen som regulerer lengden på håret er satt på. Ellers blir håret kort. Veldig kort.

Har jeg hørt.....

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det gjelder visst ektemenn også, har jeg hørt.

Det med ektemenn har jeg også hørt. Spesielt når man skal i bryllup neste dag.

Gammel 27-04-09, 22:17   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis du steriliserer tåteflasker og smukker ved å koke dem i ei gryte på komfyren, kan det være lurt å skru av plata før man tar ungene med seg på tur. Har jeg hørt.

Gammel 27-04-09, 22:18   #3
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hvis du steriliserer tåteflasker og smukker ved å koke dem i ei gryte på komfyren, kan det være lurt å skru av plata før man tar ungene med seg på tur. Har jeg hørt.

Det har jeg også hørt. Bare at det ikke er så lurt å sette seg ved pcen når man koker smokker og slikt.

Gammel 27-04-09, 22:30   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke rygg bilen dersom barnevogna står rett bak bilen istedet for å ligge i bagasjerommet. Særlig ikke hvis det er den nyeste vogna i stedet for den eldgamle snart-klar-for-fyllinga-vogna.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:24   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Samme sak gjelder visstnok om man setter på ei gryte chillie con carne, som skal koke seg godt inn og få masse deilig smak. Det tar jo litt tid, så da kan man tusle en tur så lenge...

Har jeg hørt noen rykter om.

Gammel 27-04-09, 23:04   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Denne tråden blir jo bare bedre og bedre.

Gammel 27-04-09, 23:20   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ta på deg badedrakta før du går ut i svømmehallen med din hylende tre måneder gamle baby for å svømme.

Nå kom jeg på synet som møtte meg en gang jeg var på babysvømming med enern. En av mammaene hadde glemt å justere badedrakten og gikk rundt med hele dotten ute.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- Ikke sitt og skryt om at du er flink i engelsk på flyet til USA. Om du så skryter, så pass på å ikke si "one Æppelsinjuice, please" til flyvertinnen når hun kommer og tar drikkebestilling. Om du så gjør det, så for all del ikke gjenta "æppelsinjuice" ekstra tydelig når hun ikke forstår hva du sier

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Som minner meg på den gangen jeg bodde i London og vi en gang sto på en McD i Putney og diskuterte, på norsk/svensk, den fine rompen til mannen foran oss. Hvorpå han snur seg og sier; Ja-a, tack så mycket.

Hahaha, vi er flere som har møtt på svensker i London?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Dersom du må holde kaffekruset mellom tennene når du går ut av døren hos Shell - fordi hendene er opptatt - ikke rist på hodet for å få bort håret som blåser foran øynene dine!!!

Den så jeg levende for meg.

Mine bidrag: Sjekk alltid at truseinnlegget sitter som det skal, slik at det ikke ramler ut under samtale med noen.
Ikke legg fra deg telefonen på biltaket. Om du gjør det, ta det i så fall litt rolig i svingene, og ta i det minste på en BH som holder puppene innenfor når du løper tilbake i veibanen for å hente den.

Ja, og legg fra deg garasjeportåpneren sånn at du ikke kommer borti knappen mens bagasjedøren står åpen.

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.