Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hagearbeid ok på en søndag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 11:15   #141
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeid ok på en søndag?

Avelonia: det er jo slemt uansett, også om det hadde vært en lørdag.

Gammel 20-04-09, 11:29   #142
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hagearbeide må da være tillatt på en søndag, men istemmer litt i at gressklipperen kan få hvile. Kantklipperen også forresten. Hos oss, har gressklippemannen en lei tendens til å kjøre denne fantastiske doningen sin når barn har lagt seg for kvelden, men det skjer ikke mere enn ca en gang i uken i høysesongen så vi overlever vel det i år igjen. (og dessuten flytter vi snart så vi lager ikke det største sirkuset av det)

Gammel 20-04-09, 14:39   #143
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt ok med hagearbeid. Hos meg er ingen dager mer "hellige" enn andre. Kristent tullball, spør du meg.

Gammel 20-04-09, 18:20   #144
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes hagearbeid er helt greit på en søndag. Det er jo en trivelig ting å gjøre, og man kommer jo gjerne i kontakt med naboene også til en "søndagsprat" på den måten.

Gressklipperlyd synes jeg er en koselig lyd, gir meg sommerfølelse. Men man trenger jo ikke starte opp med det tidlig på morgenen eller sent på kvelden. Men det gjelder jo uansett om det er hverdag eller helligdag.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 22:07   #145
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er verre at folk snekrer på huset sitt, klipper gresset og/eller bruker andre bråkete maskiner kl.10 om kvelden enn at de gjør dette på søndag ettermiddag.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:36   #146
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Jeg har virkelig tatt lærdom av denne tråden, og skjønt at jeg selv, inkludert mine naboer, sikkert er mer i tråd med den jevne FP'er; jeg har hengt ut klesvask i dag!!

Riktignok litt diskret da. Am I !!

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:57   #147
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg synes det er verre at folk snekrer på huset sitt, klipper gresset og/eller bruker andre bråkete maskiner kl.10 om kvelden enn at de gjør dette på søndag ettermiddag.

Jeg syns folk kan la være med begge deler. :kravstor:

Gammel 26-04-09, 17:03   #148
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Her gjør vi husarbeid og hagearbeid på søndager. Klart vi ikke klipper plenen hvis naboen har dåp eller konfirmasjon. Vi henger også ut klesvask på søndager om det er fint vær.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:30   #149
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så lenge du ikke gjør det i string-bikini, så … Det gjorde en av naboene våre i fjor sommer, og det var vesentlig mer forstyrrende enn høylydt gressklipping, for å si det slik …

Her må jeg bare ile til og understreke at det nå er to år siden jeg bodde i nabohuset til Teo.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:34   #150
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her må jeg bare ile til og understreke at det nå er to år siden jeg bodde i nabohuset til Teo.

Jeg skal være snill og bekrefte at jeg ikke sikter til torsk her. Og ei heller det 70 år gamle paret som tok over leiligheten deres – takk og lov!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:36   #151
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når skal man ellers ha tid til hagearbeid, liksom?

Men man bør ta litt hensyn, syns jeg - ikke klippe gresset før etter kl 12, så selv de tregeste av oss får opp øyelokka og har kommet seg ut av senga og slik.

Gammel 28-04-09, 02:51   #152
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Må innrømme at jeg aldri synes hagearbeid er ok jeg.
Da tenker jeg på hva jeg synes om å utføre det...............

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.