|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Avelonia: det er jo slemt uansett, også om det hadde vært en lørdag.
|
|
|
#142 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Hagearbeide må da være tillatt på en søndag, men istemmer litt i at gressklipperen kan få hvile. Kantklipperen også forresten. Hos oss, har gressklippemannen en lei tendens til å kjøre denne fantastiske doningen sin når barn har lagt seg for kvelden, men det skjer ikke mere enn ca en gang i uken i høysesongen så vi overlever vel det i år igjen. (og dessuten flytter vi snart så vi lager ikke det største sirkuset av det)
|
|
|
#143 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Helt ok med hagearbeid. Hos meg er ingen dager mer "hellige" enn andre. Kristent tullball, spør du meg.
|
|
|
#144 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Jeg synes hagearbeid er helt greit på en søndag. Det er jo en trivelig ting å gjøre, og man kommer jo gjerne i kontakt med naboene også til en "søndagsprat" på den måten. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
saftig
|
Jeg syns folk kan la være med begge deler. :kravstor:
|
|
|
#148 |
|
One of These Days
|
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Her gjør vi husarbeid og hagearbeid på søndager. Klart vi ikke klipper plenen hvis naboen har dåp eller konfirmasjon. Vi henger også ut klesvask på søndager om det er fint vær. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
<*(((<
|
Her må jeg bare ile til og understreke at det nå er to år siden jeg bodde i nabohuset til Teo. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Bedreviter
|
Jeg skal være snill og bekrefte at jeg ikke sikter til torsk her. Og ei heller det 70 år gamle paret som tok over leiligheten deres – takk og lov! |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Når skal man ellers ha tid til hagearbeid, liksom?
|
|
|
#152 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hagearbeid ok på en søndag?Må innrømme at jeg aldri synes hagearbeid er ok jeg.
|
![]() |
|
|