|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Farm town, den tredje trådenÅåååhhh, blir så irritert når folk tar frukt når jeg sier at den skal stå.
#2 |
lykkelig
|
![]() Sv: Farm town, den tredje tråden
Jøss, er det noen som gjør det? |
![]() |
![]() |
#3 |
Lett rørt
|
Ja, var en som høstet 4 trær, hadde hentet henne på markedsplassen. Ett, kanskje tilogmed to skulle jeg kunnet sett på som ett uhell, men fire, nei! Ikke beklaget hun seg heller.
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har akkurat begynt med dette og har blitt invitert til å jobbe på folks farmer fra markedsplassen et par ganger. Da har jeg tatt alt jeg har funnet - trodde det var poenget? Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Har jeg muligens irritert noen?
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 28-04-09 kl 21:12. |
![]() |
![]() |
#5 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Farm town, den tredje trådenNå skjedde det akkurat meg. De som har vært inne på farmen min vet at det skal være ganske greit å vite om man skal eller ikke. I tillegg sier jeg alltid fra i tillegg. Likevel var det en som tok 15-20 trær nå nettopp. Jeg sa fra underveis også, men de bare fortsatte. Er det noe man kan gjøre for å stoppe dem? Sparke dem, liksom?
|
|