Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 13:21   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Ååååhhh, blir så irritert når folk tar frukt når jeg sier at den skal stå. :barnslig:

Gammel 28-04-09, 13:30   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Ååååhhh, blir så irritert når folk tar frukt når jeg sier at den skal stå. :barnslig:

Jøss, er det noen som gjør det?
Ingen rører min frukt, men jeg bruker bare folk her inne fra til høsting da. Et par ganger har et tre blitt tatt ved en feil, og det må man nesten bare leve med.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 13:37   #3
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jøss, er det noen som gjør det?
Ingen rører min frukt, men jeg bruker bare folk her inne fra til høsting da. Et par ganger har et tre blitt tatt ved en feil, og det må man nesten bare leve med.

Ja, var en som høstet 4 trær, hadde hentet henne på markedsplassen. Ett, kanskje tilogmed to skulle jeg kunnet sett på som ett uhell, men fire, nei! Ikke beklaget hun seg heller.
Men egentlig ikke en stor katastrofe da, men ble grepet av en ubeskrivelig irritabilitet og skrev: Now get out!!, når hun var ferdig.

Gammel 28-04-09, 21:03   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Ja, var en som høstet 4 trær, hadde hentet henne på markedsplassen. Ett, kanskje tilogmed to skulle jeg kunnet sett på som ett uhell, men fire, nei! Ikke beklaget hun seg heller.
Men egentlig ikke en stor katastrofe da, men ble grepet av en ubeskrivelig irritabilitet og skrev: Now get out!!, når hun var ferdig.

Jeg har akkurat begynt med dette og har blitt invitert til å jobbe på folks farmer fra markedsplassen et par ganger. Da har jeg tatt alt jeg har funnet - trodde det var poenget? Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Har jeg muligens irritert noen? *novise*

Sist redigert av Tangina : 28-04-09 kl 21:12.
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 21:08   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå skjedde det akkurat meg. De som har vært inne på farmen min vet at det skal være ganske greit å vite om man skal eller ikke. I tillegg sier jeg alltid fra i tillegg. Likevel var det en som tok 15-20 trær nå nettopp. Jeg sa fra underveis også, men de bare fortsatte. Er det noe man kan gjøre for å stoppe dem? Sparke dem, liksom?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.