Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mobiltelefon! Hjelp meg!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 17:40   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt lille hjelpebidrag begrenser seg til å fortelle at telefoner fortrinnsvis bør holdes unna alt som har med doer å gjøre
Både vanlige vannklosetter av den typen små gutter på den rette alderen ikke klarer å la være å forsvinne ting nedi så de blir søkkandes borte, f.eks mors jobbetelefon.
Og utedoer, som har en vanvittig evne til å dra til seg den nye telefonen man har fått seg etter at den forrige forsvant ned i nevnte vannklosett.

Dodraugen er IKKE min venn!

Og jeg fikk fisket opp igjen min splitter nye mobiltelefon fra utedoen og, uten at jeg akkurat har lyst til å gå i, eh, detalj

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 08:25   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Mitt lille hjelpebidrag begrenser seg til å fortelle at telefoner fortrinnsvis bør holdes unna alt som har med doer å gjøre
Både vanlige vannklosetter av den typen små gutter på den rette alderen ikke klarer å la være å forsvinne ting nedi så de blir søkkandes borte, f.eks mors jobbetelefon.
Og utedoer, som har en vanvittig evne til å dra til seg den nye telefonen man har fått seg etter at den forrige forsvant ned i nevnte vannklosett.

Dodraugen er IKKE min venn!

Og jeg fikk fisket opp igjen min splitter nye mobiltelefon fra utedoen og, uten at jeg akkurat har lyst til å gå i, eh, detalj

Da tør jeg driste meg til å fortelle at min første Nokia landet rett i do ved en distrè anledning

amor er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 13:06   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Da tør jeg driste meg til å fortelle at min første Nokia landet rett i do ved en distrè anledning

Jeg har en Ericsson W 600 i, veldig fornøyd. God lyd, lett meny syns jeg, lett å lese mail fra, deilig mp3 spiller som jeg bruker masse!'

Anne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.