Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gutt/jente (hårlengder)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 23:13   #41
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gutt/jente

Spiller ingen rolle for meg. Akkurat nå har jeg ei med middels langt hår, en med maskinkort og en som sparer til hestehale. Helt uavhengig av kjønn.
Jeg synes faktisk det er litt morro at mellomste har funnet ut at han har lyst på langt hår jeg, han har hele tiden vært en liten kopi av storebror, men nå har han lyst på sin egen stil. Dessuten har han arvet pappans flotte tykke hår med nydelige krøller i nakken.

Gammel 29-04-09, 01:12   #42
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gutt/jente (hårlengder)

Jeg synes det er pent med halvlangt hår på begge kjønn. Jeg liker også kortklippte frisyrer som er litt "barnslige". Superlangt hår på små jenter synes jeg er ekkelt.

Gammel 29-04-09, 02:13   #43
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samme for meg. Begge deler er greit uavhengig av kjønn.

Gammel 29-04-09, 02:18   #44
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Her i huset er det "standard": Jenta med langt hår, og gutten med kort.

Men, det er ikke fordi at jeg mener det skal være sånn. Gutter kan ha rompelangt hår, og jenter piggsveis for min del.

Jenta mi vil selv ha lengde på håret.
Guttungen er foreløpig "bare med", og vi har hittil valgt en kort frisyre på han, pga at han ser regelrett ustelt ut når det blir litt lengde på det. Jeg vet det er snakk om tid mens det vokser ned, men så lenge han ikke klager, eller kommer med ønsker, så har vi valgt å klippe han.

Vil han ha langt hår en dag, så får han selvfølgelig det, så lenge han ser det at han må stelle det ekstra da.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 02:26   #45
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det er det samme for meg hvem som har kort og langt, men jeg synes gutter er absolutt finest med kort hår.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 08:31   #46
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jeg synes det er pent med halvlangt hår på begge kjønn. Jeg liker også kortklippte frisyrer som er litt "barnslige". Superlangt hår på små jenter synes jeg er ekkelt.

Ekkelt? Hvorfor det?

Gammel 29-04-09, 09:03   #47
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Langt hår på gutter er så fint! Gutten min har det, han klippet seg da han hadde rygglangt hår.Nå faller det til skulderen omtrent, sånn oppklippet.

Jenter med kort hår er veldig fint det også,jeg har det selv.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.