Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvorfor Ben er nifs (nok en LOST tråd, jadda jadda)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 10:46   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor Ben er nifs (nok en LOST tråd, jadda jadda)

Får ikke sett klippet på jobb-pc, men synes absolutt Ben er skummel, ja. Han er dog en av mine favoritter i Lost.

En av grunnene til at jeg synes han er så skummel er vel at han ser så ordinær og nerdete ut. Ikke noe god fysikk, men likevel i stand til å utrette mye. Og så snakker han med rolig, vennlig stemme, men er totalt uforutsigbar. Man vet aldri hvor man har ham og han ligger alltid et hestehode foran.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 10:47   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Elsker Lost-tråder!

Gammel 29-04-09, 10:58   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Ben er dritskummel! I love him!

Gammel 29-04-09, 11:00   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, han har definitivt serial killer looken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 11:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten så hadde jeg problemer med å få sett klippet i tråden så jeg måtte inn og finne et nytt. Dette funker, om andre har problemer:

(Kilde: youtube.com)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Elsker Lost-tråder!

Jeg og. Elsker Lost, period! De som ikke ser Lost aner virkelig ikke hva de går glipp av.

Gammel 29-04-09, 11:12   #6
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg og. Elsker Lost, period! De som ikke ser Lost aner virkelig ikke hva de går glipp av.

Helt enig! Elsker Ben/Michael og Sayid/Naveen litt også.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 11:18   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De som ikke ser Lost aner virkelig ikke hva de går glipp av.

Jeg har sett Lost og vet hva jeg går glipp av. Båååring.

Gammel 29-04-09, 11:21   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Øyh!
Pell deg ut av tråden. :fårnærmet:

Gammel 29-04-09, 11:23   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

:sjokkskadet: Du kan ikke ha sett nok, hvertdall ikke de to siste sesongene som faktisk er de mest spennende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.