|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nå er eldstesønnen stressa!
I og med at det ikke er så ofte man har sjansen til å se yndlingsbandet spille, og hverfall ikke hvis man ikke bor i nærheten av Oslo, så syns jeg det er greit å ta seg fri til en slik konsert.
![]() |
#2 |
|
Word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
Joda, på mange måter, men som lærer ser jeg det litt mer prinsipielt. Det er ganske mange ting elevene mener de bør få fri til, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Det er det sikkert, og jeg mener ikke at eksamen skal bli flyttet til en annen dag eller noe slikt altså. Men så lenge det ikke tar overhånd og det kun er en fridag til noe ekstra spesielt en sjelden gang, så syns jeg man bør se litt forbi prinsippene sine. Han kommer ikke akkurat til å forsvinne fra skolen for å se AC/DC hver måned, halvår eller år en gang. Hadde det vært en elev som stadig måtte få fri til noe så er det selvsagt annerledes.
![]() |
#5 |
I mål
|
I videregående mener jeg det er akseptabelt å be seg fri for ting man kan be seg fri til i en vanlig jobb. Disse elevene skal snart ut den virkelige verden, for å si det sånn. Og da tenker jeg ikke på det man avspaserer for å gjøre i en vanlig jobb, for det er jo i utgangspunktet ofte opp til en selv hvordan man bruker den tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|