Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vanntett overtrekksbukse med strikk/ "snøfanger" til 8-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 13:24   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vanntett overtrekksbukse med strikk/ "snøfanger" til 8-åring?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg tror det er bare strikk, men er ikke sikker. G-sport her har disse buksene, forresten.

Strikk nederst.

Gammel 20-04-09, 13:36   #22
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Da ble jeg overmannet av hamstringstrang og har bestilt reimatecbukser til begge gutta fra jobb og fritid til kr 400 per stk.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 14:54   #23
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg må sjekke HH. Er det bare strikk i livet, eller kan det strammes?

Det er både strikk og stramming. Mi jente (6 1/2) bruker 140 i klær, men greide seg lenge med 134 i denne Vi kjøpte på Obs til 299,- Kjempegod, tynn og myk overtrekksbukse som både puster og er vanntett Kjøpte jakka og da...

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 18:59   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte Reflex vanntett bukse med strikk og stramming til 299 i dag, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal beholde den eller ikke. Den er i 140, dvs passe i beina, men altfor vid i livet, til og med med snøring. Den henger hvis jeg bretter den litt ned i livet altså. Men jeg har bedt mannen som i skrivende stund er på Obs om å kjøpe en HH, så leverer vi den videste av de to tilbake.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 00:20   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt POP nå, og syntes kvaliteten virker bedre enn Helly Tech, som jeg syntes var elendig. Knappene løsnet, og stoffet fikk hull fort. (Jakkene fungerer fint derimot).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 20:51   #26
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har kjøpt POP nå, og syntes kvaliteten virker bedre enn Helly Tech, som jeg syntes var elendig. Knappene løsnet, og stoffet fikk hull fort. (Jakkene fungerer fint derimot).

Hvilke knapper? Er ikke knapp på vår tror jeg...

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.