|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Smykker av barnetegninger?Jeg har sett et smykke som en dame hadde fått laget etter barnetegningen til datteren sin, det var bestilt fra www.barnestrek.no. |
![]() |
![]() |
#3 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Dette var jo helt genialt - sånt vil jeg og ha!
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Jeg var først litt skeptisk, siden jeg generelt er ganske negativ til å pynte meg med barnegreier (smykker og tatoveringer med barnas navn og fødselsdato, vesker med barnebilder osv. - IKKE noe for meg!) - men disse smykkene var jo faktisk veldig morsomme og fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Så fine! Hadde vore interessant å vite noko om pris...
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Det der var jo helt genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?De var kjempefine. Står det noe om priser på den siden? Noe sier meg at det ikke er helt billig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Dette var jo kjempestilig, nå vet jeg akkurat hva jeg ønsker meg i bursdagsgave. Det ser ikke akkurat billig ut nei, noen som vet litt om prisen?
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Morsomt, men ikke så veldig aktuelt for meg siden jeg da føler jeg måtte kjøpt 4 ulike.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Jeg har fått ungene til å tegne hjerter, også ser jeg for meg at jeg lager ett anheng med hjertene på samme. |
![]() |
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Smykker av barnetegninger?Hmm, jeg bor jo ikke så langt unna den Gullsmedbutikken de har jeg ser jeg.
![]() |
|
|