Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags kjoler kan jeg ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 19:47   #21
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kjoler kan jeg ha?

Denne Esprit-kjolen følger samme opplegg, men finnes bare i brunt...så det er vel mer en alround-kjole.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 22:32   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg liker også Esprit (som guniss la ut kjoler fra), synes de har mye fint.

Jeg pleier å søke etter kjoler som fremhever bysten og gjerne har noe som tryller bort magen og som er enkel lenger ned, dvs ikke volang lengst ned, for da trekkes blikket dit. Denne synes jeg har de kvalifikasjonene:

Hva bruker man sammen med denne?

Bill.mrk: For tiden brun nok

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 22:36   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sammen? Tenker du utapå eller?
Man kan jo bare ha et tyng sjal, cardigan?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 22:37   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg blir litt slik: over OM.

Kjolen som Sundae viser fram ser kjempefin ut. (Har også en smule for stor mage.)

Gammel 29-04-09, 23:20   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sammen? Tenker du utapå eller?
Man kan jo bare ha et tyng sjal, cardigan?

Utenpå, sko, under?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 23:26   #26
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sunda: Den kjolen var kjempe fin. ( turkise ) Vil eg veta kva ein slik koster mon tru ?

Gammel 29-04-09, 23:29   #27
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Sunda: Den kjolen var kjempe fin. ( turkise ) Vil eg veta kva ein slik koster mon tru ?

Og hvor man kjøper den - det vil gjerne jeg vite. Helst hvor jeg kan prøve den.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 23:30   #28
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Da og ja.

Gammel 29-04-09, 23:46   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Den koster 799 på ellos. ( hvis du sjekker properties på bildet som er lagt ut, får man ofte et hint om hvor det er hentet fra).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 23:47   #30
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

For dyr for meg då desverre

Gammel 29-04-09, 23:50   #31
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Prøv på Esprit butikken i Langgata i Sandnes,

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 08:55   #32
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Gaia kjøpte en av OM-kjolene fra vårkolleksjonen, og fikk som kommentar fra sin mann at det var den dyreste gardinen han hadde sett noen gang.

Han modererte seg da han så den på. OM ser temmelig glorete ut på hengeren, men de er veldig ofte fine når man har dem på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:19   #33
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Han modererte seg da han så den på. OM ser temmelig glorete ut på hengeren, men de er veldig ofte fine når man har dem på.

Det er jo ikke akkurat slik at man har masse tilbehør til kjolene, så de blir ikke glorete på. Og man får aldri så mange komplimenter for et antrekk som når man har på noe fra OM, er min erfaring. (Og kjolen du kjøpte er lekker, lekker, lekker!)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:26   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke for å være slem, men hvilken figurtype er det egentlig som kler noe sånt? Jeg lurer oppriktig. De andre kjolene der hadde jo litt fasong, men denne ..?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:27   #35
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke for å være slem, men hvilken figurtype er det egentlig som kler noe sånt? Jeg lurer oppriktig. De andre kjolene der hadde jo litt fasong, men denne ..?

En som har pene ben? Og som er langlemmet? Magen blir skjult, så den duger vel for mange da?

Gammel 30-04-09, 10:29   #36
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En som har pene ben? Og som er langlemmet? Magen blir skjult, så den duger vel for mange da?

Jeg har lange, ganske slanke ben, og jeg ser fullkomment idiotisk ut i et sånt plagg. Jeg skjønner heller ikke hvem som kler dem, selv modellen ser jo ikke bra ut.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:29   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke bare skjult, men kraftig forstørret, ville jeg ha trodd - og alt som måtte være av heldige kurver går med i dragsuget.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:30   #38
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg synes slike kjoler er kule til sandaler, en stor veske og stor hatt. :eksentrisk:

Gammel 30-04-09, 10:32   #39
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke bare skjult, men kraftig forstørret, ville jeg ha trodd - og alt som måtte være av heldige kurver går med i dragsuget.

Næh, det spørs vel på hvor stor magen er. Jeg ville ikke fått forstørret mage i den der, jeg tror jeg ville sett nett og petite ut. Men det kan godt være alle andre ville vært uenig i det.

Gammel 30-04-09, 10:33   #40
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også mage og mange av disse kjolene er ikke kledelige for "oss". Kjoler i a-fasong og kjoler med legg (er det det det heter når det er rynket sammen?) over magen er ikke flatterende for noen som ønsker å skjule magen. Man ser bare gravid ut.
Stoffene har alt å si, kjøp tunge stoffer som faller fint, minst mulig sømmer og rynker i nærheten av magen og omslagskjoler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.