Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 14:27   #161
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Nei, hjelp. Hvis jeg skulle spilt for penger skulle det vært noe jeg kan vinne mye penger på.
Ja ja, kanskje greit å få et dytt til å gi meg, det tar litt for mye tid, egentlig.

Gammel 30-04-09, 14:32   #162
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Ingen som behøver jobb? Jeg har ikke så god tid i dag, så jeg løper snart inn på markedsplassen.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 30-04-09, 14:33   #163
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Har dere forresten hørt at fra juni må man betale for å være inn på der? Hvis det er sant blir det ikke mere FT på meg.

Er lei i juni, vettu

Gammel 30-04-09, 14:33   #164
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Ingen som behøver jobb? Jeg har ikke så god tid i dag, så jeg løper snart inn på markedsplassen.

Jeg vil
Hva heter du der inne igjen, tror jeg har deg på lista.

Gammel 30-04-09, 14:47   #165
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Er lei i juni, vettu

Det er nok jeg også, forresten.

Gammel 30-04-09, 15:12   #166
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Må man inviteres?

Gammel 30-04-09, 16:07   #167
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Må man inviteres?

Nei, det trenger du ikke. Om du søker på FarmTown, så dukker det nok opp Lykke til, ikka lag for mange andre planer framover

Gammel 30-04-09, 18:02   #168
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Om det skal koste penger gidder ikke jeg mer heller.

Gammel 30-04-09, 19:08   #169
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har masse en del poteter og kål som skal høstes om noen vil hjelpe meg.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 30-04-09, 19:32   #170
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om noen vil høste nå så er det endel klart inne hos meg. Bare ikke rør trærne mine

Gammel 30-04-09, 19:36   #171
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå er det masse, masse til høsting hos meg. Førstemann til mølla. Nok til to.

Gammel 30-04-09, 19:36   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er inne hos deg nå, Huldra. Nå må du skynde deg å ansette meg så jeg ikke risikerer å gå glipp av FOF sin avling for ingenting.

Gammel 30-04-09, 20:06   #173
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk den svære jobben, så klarte jeg å trykke på go home knappen.

Gammel 30-04-09, 20:09   #174
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha huff, du er ikke den eneste som har fått til det.

Om man får en buddy-forespørsel og trykker "no thanks", får vedkommende beskjed om at man har takket nei da?

Gammel 30-04-09, 20:23   #175
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Poteter hos meg.

Gammel 30-04-09, 20:29   #176
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Haha huff, du er ikke den eneste som har fått til det.

Om man får en buddy-forespørsel og trykker "no thanks", får vedkommende beskjed om at man har takket nei da?

Det tror jeg ikke, men legger alltid til de som vil legge meg til, for mange ganger får jeg jobb etter de har lagt meg til

Gammel 30-04-09, 20:31   #177
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Noen som har lyst til å høste hos meg?

Gammel 30-04-09, 20:54   #178
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Propella, har du fått noen til å høste?

Gammel 30-04-09, 20:57   #179
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tove har vært her.

Gammel 30-04-09, 20:58   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Okei. Da går jeg og ser Lost.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.