|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?Det første året skrev jeg på den nye adressen til forrige eiere og postet brevene.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?Jeg setter brevene deres oppå postkassestativet. Tydeligvis tar ikke postmannen hintet, for det kommer stadig brev til dem
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?Adressat ukjent bruker å fungere, da får de som sender det i retur og rydder opp etterhvert.
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?I starten tok jeg vare på posten og sendte forrige eier sms når det var samlet opp litt post og hun kom og hentet.
|
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?Vi kaster posten til husets spøkelser. :kjeltring: Kjeltringer de som bodde her før også har jeg skjønt. Det er åpenbart noen som helst ikke vil bli funnet av bank- og politivesen og andre vesener. (Vi ga til slutt opp etter å ha klaget til posten muntlig og skriftlig x-antall ganger og utallige besøk på postkontoret.)
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er vi pliktet til å videresende posten til de forrige eierne?
|
|
|
|
![]() |
|
|