Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i landet blir det maks 15-20 grader om sommeren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 21:32   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i landet blir det maks 15-20 grader om sommeren?

Noe særlig over 22 grader takler ikke jeg heller. :smelte:

Gammel 30-04-09, 22:09   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da bor nok vi på forskjellige steder på vestlandet, for sett bort i fra sommeren 2007, så har det vært varmere enn 15-20 grader på somrene her i Stavangerområdet. Vi har jo 15-20 grader nå allerede.

Vi gjør nok ikke det, da er det nok bare meg som husker dårlig og ønsker meg enda mer varme he he. Men jeg bor litt uti tåkehavet jeg da, så det er ofte litt kjølig skoddetrekk her.

Gammel 30-04-09, 22:10   #23
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan på det varmeste anbefale Trøndelag. Av samme grunn som jeg flyttet derfra for snart 13 år siden (selv om det ryktes at det har vært godt vær der de siste årene)

Gammel 30-04-09, 22:55   #24
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg er kjent for å holde meg innendørs i passe avstand til bordvifta.

Det skulle vært meg! Dessverre fører vifter til uhelbredelig hodepine..

Gammel 30-04-09, 23:03   #25
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kan på det varmeste anbefale Trøndelag. Av samme grunn som jeg flyttet derfra for snart 13 år siden (selv om det ryktes at det har vært godt vær der de siste årene)

Trøndelagskysten svikter nok ikke. :Klimaflyktning:

Gammel 30-04-09, 23:09   #26
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

EN UKE med tropesommer. En uke. Neida, det var ikke så ille i fjor. I forfjor derimot, var det ikke da det regner hundre og katter hele sommeren?

Sommeren 2007 var vel kaldere enn mars i år.

Troms eller Finnmark har vel ikke så varme somre?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:21   #27
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Sommeren 2007 var vel kaldere enn mars i år.

Troms eller Finnmark har vel ikke så varme somre?

Hytte i Finnmark hadde vært tingen? Sikkert billige tomter..

Gammel 30-04-09, 23:30   #28
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hytte i Finnmark hadde vært tingen? Sikkert billige tomter..

Og masse mygg på kjøpet

Finnmarkskysten må vel være den delen av landet med lavest sommertemperatur?

Gammel 30-04-09, 23:33   #29
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Og masse mygg på kjøpet

Mygg vil jeg ikke ha *kravstor*!

Gammel 30-04-09, 23:35   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

De aller fleste sommerene på Vestlandet er jo slik (selv om jeg jo alltid håper på noe mer).

Næsj. Det er ikke sant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:37   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang det med å reise frivillig til syden: Her hjemme blir jeg svett, sur og irritabel over 25 grader. I syden takler jeg 35 uten problem. Der føles det greit å være konstant svett, og man har badevann i nærheten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:37   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Slenger meg på Tromsøanbefalingen. Her kan du oppleve sommere der temperaturen såvidt har sneket seg over 20 grader i 20 minutter.

Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:40   #33
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

På Svalbard er det ikke mygg,men lenger nord man kommer jo mørkere blir det om vinteren, på Svalbard er jo natt 24timer vinter halv året.
På Svalbard var det for kort tid siden 18 minus *brrrrrrrr*
Sambo jobber der opp i gruva.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:46   #34
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg må flytte til Tromsø. Men jeg tviler på at jeg får med meg familien.

Gammel 30-04-09, 23:51   #35
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Og masse mygg på kjøpet

Neida, på Finnmarkskysten blåser det hele tiden, så myggen har blåst på havet.

Gammel 30-04-09, 23:53   #36
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg slår ett slag for Nordvestlandet. Nærmere sagt Kristiansund (*patriot*) der er det sjelden varmt og godt. Det hender seg at de har supervær, men det er ikke normen og det er evigheter siden de har hatt en hel sommer som er god og varm. Bor du der er du garantert pauser fra godværet med litt kaldt regn og sur vind

Ikke flytt til trøndelag. De siste årene har det vært veldig bra her. 20 grader og vel så det i dag og vi skriver fortsatt April.. *deilig*

Gammel 01-05-09, 00:22   #37
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Da vet jeg. Honningsvåg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 11:31   #38
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble så glad av denne tråden, endelig sjelefrender! Jeg er heller ikke glad i mye varme, liker best temperaturer under 20 grader. Burde ikke bodd på indre østlandet nei, for her er det ofte 30 grader store deler av sommeren.

Gammel 01-05-09, 22:43   #39
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Note to self: overtale mannen fort som f... å flytte til Tromsø!!

Gammel 01-05-09, 22:47   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg ble så glad av denne tråden, endelig sjelefrender! Jeg er heller ikke glad i mye varme, liker best temperaturer under 20 grader. Burde ikke bodd på indre østlandet nei, for her er det ofte 30 grader store deler av sommeren.

Er det????

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.