Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårjakke til gutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 23:38   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårjakke til gutt

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Minnie: Da driver jeg og overfører bilder. Droppet fleecejakkene.
Men en del av de jeg har er kjøpt i fjor, vet ikke om de er å få tak i nå.
Skal du se alt, eller det jeg har kjøpt i vår?

Så snill du er. Legg ut det du orker du, vil hvertfall ha det du har kjøpt i vår.
Tusen takk for at du gidder.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:38   #22
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skogstad, Ticket og Po.P

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:40   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Så snill du er. Legg ut det du orker du, vil hvertfall ha det du har kjøpt i vår.
Tusen takk for at du gidder.

Ikke noe problem, bortsett fra at mannen tror det har klikket. "Ta bilder av en haug jakker klokka halv elleve på kvelden?"
Mannfolk skjønner ingenting.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:45   #24
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpt i fjor.
Reflex

Ida T

Timberland, kjøpt her inne. Aner ikke hvor gammel den er.

Jakker kjøpt i år.
Naparajiri

Troll

HH

H&M

Bergans.

Gammel 30-04-09, 23:46   #25
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Og til slutt en ferdig møkkete Nanook.

Da droppet jeg Molo sine. De går vel som fleece.

Gammel 30-04-09, 23:47   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo ikke noe med det, men bruker han virkelig alle de 13 jakkene han har?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:47   #27
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe problem, bortsett fra at mannen tror det har klikket. "Ta bilder av en haug jakker klokka halv elleve på kvelden?"
Mannfolk skjønner ingenting.

De skjønner ikke hvor viktig det er.

Gammel 30-04-09, 23:48   #28
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Troll jakkene var fin. *sjekke opp*

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:48   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse Naparajiri-jakkene, de liker jeg. Men er de ikke grisedyre? Hvordan er kvaliteten?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:49   #30
Chablis
Drømmer

Standard

Det var den Timberlandjakken jeg også ville ha.
Bergansjakken var fin,nanook også å Troll.God smak du.

Gammel 30-04-09, 23:51   #31
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har jo ikke noe med det, men bruker han virkelig alle de 13 jakkene han har?

Klabert.
Alt er i bruk. Og alt må vaskes etter en gangs bruk, her møkker vi oss ut skikkelig må vite.

Gammel 30-04-09, 23:52   #32
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Disse Naparajiri-jakkene, de liker jeg. Men er de ikke grisedyre? Hvordan er kvaliteten?

Jo. Den var dyr. Mener den kostet rundt 1200 kroner. Usj. Jeg hadde egentlig fortrengt det. Jeg er veldig fornøyd med jakka, ingenting å utsette på kvaliteten. Ser fortsatt like fin ut som da jeg kjøpte den, og den har vært masse i bruk.

Det var den Timberlandjakken jeg også ville ha.
Bergansjakken var fin,nanook også å Troll.God smak du.

Takk, takk. Shoppoholiker vet du.

Gammel 30-04-09, 23:56   #33
Chablis
Drømmer

Standard

Jo. Den var dyr. Mener den kostet rundt 1200 kroner. Usj. Jeg hadde egentlig fortrengt det. Jeg er veldig fornøyd med jakka, ingenting å utsette på kvaliteten. Ser fortsatt like fin ut som da jeg kjøpte den, og den har vært masse i bruk.

Takk, takk. Shoppoholiker vet du.

Det er egentlig jeg å, første gangen min lille har hatt så lite jakker. Holder jo ikke med de han har siden noen av de begynner å bli for varme.
Venter på ny salgstråd fra deg jeg altså, du hadde mye fint sist.

Gammel 30-04-09, 23:58   #34
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Det er egentlig jeg å, første gangen min lille har hatt så lite jakker. Holder jo ikke med de han har siden noen av de begynner å bli for varme.
Venter på ny salgstråd fra deg jeg altså, du hadde mye fint sist.

Det kommer nok mer skal du se. Du ser jo hva jeg har å slite med av klær.

Gammel 01-05-09, 00:01   #35
Chablis
Drømmer

Standard

Det kommer nok mer skal du se. Du ser jo hva jeg har å slite med av klær.

gleder meg allerede.

Gammel 01-05-09, 00:14   #36
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Vi er veldig fornøyd med denne fra NameIt:

Den har en stor monstertruck på baksiden, men NameIt har mange lignede jakker i andre farger uten trykk på baksiden f.eks denne:

Gammel 01-05-09, 00:36   #37
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Magnus har en rød bergansjakke som avbildet over, en dongerijakke, og en grønn boblejakke.
Dekker vårt behov hehe.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 11:17   #38
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Klabert.
Alt er i bruk. Og alt må vaskes etter en gangs bruk, her møkker vi oss ut skikkelig må vite.

Du må være gal. Det kan da ikke være normalt å vaske en ytterjakke etter en gangs bruk. Ungene mine blir også møkkete, men det kunne ikke falle meg inn å vaske jakka etter en dag.

Gammel 01-05-09, 11:32   #39
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i all verden skal man med MANGE jakker til et barn som vokser?
Jeg har to, til poden. En Helly tech, og en Bergans softshell. Holder i massevis. Vasker de 1-2 ganger i uka. Han får bare være møkkete resten av tiden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 11:36   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Du må være gal. Det kan da ikke være normalt å vaske en ytterjakke etter en gangs bruk. Ungene mine blir også møkkete, men det kunne ikke falle meg inn å vaske jakka etter en dag.

Nins galskap gagner andre - så hun må ikke forandre seg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.