Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

8 år for drap på barn ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 12:11   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: 8 år for drap på barn ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Trixie - du har et viktig poeng her. Kanskje det aller viktigste. Nemlig at dette paret i dag bor med et lite barn igjen. Det er absolutt ikke til å fatte at de faktisk bor med et lite barn igjen uten at noen griper inn nå heller. Bare bosituasjonen tilsier jo at noen bør gå inn og gjøre noe - også kommer det andre her på toppen.

Men i og med at Trixie tydeligvis kjenner denne saken godt er jeg forundret over hvorfor ikke hun har meldt fra til de riktige instanser heller enn å brette dette ut i et åpent forum.

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

De kunne vel kansje ikke gjøre noe så lenge dommen ikke er rettskraftig, men det er den jo nå.
Hmm, må sjekke dette til uka tror jeg.

De stod jo lykkelig fram med årets "nyttårsbarn" også, det er jo til å bli dårlig av.

Jeg må si at jeg begynner å reagere på at du identifiserer menneskene i denne saken mer og mer. Det ligge altlid menneskelige tragedier bak slike saker og jeg tror ikke babyen blir bedre ivaretatt av at denne informasjonen kommer ut på nettet. Det at du er bekymret burde i aller høyeste grad føre til at du melder saken, ikke at du bretter den ut i et åpent nettforum.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

A-magasinet hadde en ganske utfyllende reportasje om denne saken i nr 16.
Ikke alle journalister/medier er kyniske idioter. Noen gjør en grundig jobb for å avdekke informasjon.

Trixie: Jeg synes i grunnen det er verre å diskutere denne saken på bakgrunn av at du åpenbart har direkte kjennskap til disse personene, enn det er å diskutere det på bakrgrunn av avisreportasjer.

Veldig godt poeng, Claire!

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.