|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?
Denne sesongen er det i alle fall mye ræl der, synes jeg - det er i alle fall ikke min stil. De trikot-toppene som henger på "ta to, betal for én" (eller hva det nå er), er imidlertid av helt OK kvalitet.
![]() |
![]() |
#22 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?Jeg kjøper basic-toppene mine der. De er jeg fornøyde med, ellers har de ikke så mye som frister meg. Jeg kjøper S, som jeg alltid har gjort.
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?Denne sesongen er det ikke så mye stas, nei. I fjor høst var det ypperlig. Men, det hender det dukker opp noen hettegensere og basic jeans som fungerer bra, og jeg liker undertøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?Får sveipe innom, har kun handlet til barna der. Tanken på at mor kunne finne noe der også, har aldri slått meg. Eller, nå juger jeg. Kjøpte en capri der for sikkert 10 år siden, og den holdt både farge og stretch utrolig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdig!
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?De har noen kjempe deilige capri/langshortser der. Apropos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?Jeg syntes Cubus er ganske store i størrelsene både når det gjelder klær til voksne og til barn.
![]() |
#27 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Cubus' voksenstørrelser - har de forandret seg?Fjorårskolleksjonen deres hadde en del fine jeans. Til og med elevene mine brukte noen cubus-bukser da (snobbete 18-åringer som egentlig bare kjører merker). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|