Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vennesex

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 10:43   #41
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Vennesex

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nja. Benicio del Toro.

:hihi:

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 10:43   #42
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eller enda bedre - spør ham på fb siden hans hva slags sex han må ha for å være vennen din igjen. Om han må ha samleie eller om han slår seg til ro med en handshake og om han forventer at du skal ta av deg noen klær. Fordi du liksom vurderer litt hvor langt du er villig til å strekke deg.

Så kan jo mora hans høre med han hva det var for en rar kommentar etterpå...

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 12:37   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg tenker meg om har jeg mange venner jeg fint kunne hatt sex med, og lurer på om jeg skal ta en runde og sjekke hvor god venn med meg de egentlig er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 12:42   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke bare slå til da, også spør du om dere blir bestevenner om du gjør alt uten å diskutere?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 12:51   #45
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Dust

Gammel 02-05-09, 15:07   #46
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Når jeg tenker meg om har jeg mange venner jeg fint kunne hatt sex med, og lurer på om jeg skal ta en runde og sjekke hvor god venn med meg de egentlig er.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.