Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barbent i sandaler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-09, 22:12   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Barbent i sandaler

Da unnskyldningen min senere i tråden ikke er nok, sletter jeg hovedinnlegget.

Jeg beklager igjen et tankeløst og teit innlegg.

Sist redigert av Gerbera : 04-05-09 kl 14:06.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:15   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barbent i sandaler

Er vel ingen som går med sokker i sandalen ?!?
sokker hører til i sko,barnbent i sandaler og jeg studerer aldri folk sine tånegler

Gammel 02-05-09, 22:17   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jo'a. Jeg går ofte med sokker i mine Birkenstock-sandaler. Fyr løs!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:17   #4
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

sokker hører til i sko,barnbent i sandaler og jeg studerer aldri folk sine tånegler

Ikke jeg heller, og det høres ut som det er lurt.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:22   #5
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Hallo, her hvor jeg bor, er standard studentantrekk Bergans anorakk, og ullsokker i sandalene.

Men skal du først gå barbent i sandalene, noe som jo er helt naturlig, og vanlig, vær vennlig å skjenke neglene en tanke, for noen ser på de. Og blir kvalm.
Har du ikke tenkt til å fikse litt på neglene, bruk sokker, om du absolutt skal ha på sandaler.

Takk.

Gammel 02-05-09, 22:25   #6
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vennligst fil hælene også. Det er stygt med gule sprukne osterender oppi pene sandaler/åpne sko. :enda kvalmere:

Bill. mrk. Tåfobi

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:29   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Vennligst fil hælene også. Det er stygt med gule sprukne osterender oppi pene sandaler/åpne sko. :enda kvalmere:

Bill. mrk. Tåfobi

Med all respekt, jeg tror heller du må lære deg å fokusere bort fra føttene til folk framfor å forvente at alle skal ha nystylede føtter før handleturen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:32   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:kikker beskjemmet ned på undersåttene:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:32   #9
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Bill. mrk. Tåfobi

Amen.

Gammel 02-05-09, 22:33   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Skal du gå barbent i sandaler, klipp tåneglene, evt. rens de for møkk før du drar på butikken for å handle mat.

Takk. :kvalm:

Så klart! Jeg har klippet og lakket tåneglene i dag, kun fordi jeg dagdrømte om nye sandaler.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:34   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mine føtter er også klar for våren nå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:37   #12
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Usj, jeg jobbet en gang med en mann som hadde lange negler, tydelig neglsopp og laaaaange svarte hår på tærne, som ellers var likbleke.

Sikkert lurt for de å få litt luft, da.

Gammel 02-05-09, 22:37   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dette får meg til å tenke på en historie mamma fortalte meg fra da jeg var liten. Vi var på butikken da jeg plutselig setter i et hyl og roper "mamma, mamma", hvorpå min mor kommer styrtende bare for å finne meg pekende på en dames føtter mens jeg utbryter: "Mamma, se! Hun damen der, hun har skitne tær hun!!". Mamma trodde jo hun skulle dø selvsagt, og denne damen bare krøllet tærne sine sammen og forsvant som et olja lyn!

Man kan fort bli skitten etter en lang dag, men klippe neglene sine kan folk fint klare. Lange, skitne negler er 100 ganger værre enn korte, skitne negler!

Gammel 02-05-09, 22:37   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er også fint om man lar være å bruke parfyme om man går på matbutikker. Da slipper enkelte å bli sykere enn bare litt kvalme.

Amen.
Jeg legger ikke merke til folks føtter men gudene skal vite at mang en kvinne og mann har fått meg syk. Det være seg i butikker, på kino, på buss, på fly.......need I go on?

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:46   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, godt du ikke så mine tær nå nettopp da jeg kom inn etter å ha klippet plenen og raket.

Gammel 02-05-09, 22:48   #16
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hehe, godt du ikke så mine tær nå nettopp da jeg kom inn etter å ha klippet plenen og raket.

Men da gikk du jo inn, og dro ikke på butikken!

Jeg også flyr barbent ute og ordner med planter og gress, men skal jeg på butikken etterpå, vasker jeg enten føttene, eller hiver på meg noe annet fottøy.

Gammel 02-05-09, 22:50   #17
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Man kan fort bli skitten etter en lang dag, men klippe neglene sine kan folk fint klare. Lange, skitne negler er 100 ganger værre enn korte, skitne negler!

Jepp.

Gammel 02-05-09, 22:54   #18
Skvetten
Passiv

Standard

Ser for meg skiltet:
Skitne føtter, vend om.
Uklipte tånegler, vend om.
Hælsprekker, vend om.
Ny pedikerte føtter, velkommen inn!

Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 22:55   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på hva folk sier og tenker om ene stortåneglen min som ser ut som en klo jeg. Den er ikke lækker for å si det slik og den ser ustelt ut selv om den ikke er det.
Jeg kan ikke pakke bena inn i sokker på sommeren for det.

: hold blikket høyt og unngå ubehagelige fot-overraskelser:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 23:02   #20
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...går til skobutikken, med både sokker og sko, for å kjøpe sandaler uten åpen tå ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.