|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvordan diskutere saklig med folk som er imot alt som ikke er naturlig?Ja, ikke sant.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan diskutere saklig med folk som er imot alt som ikke er naturlig?
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan diskutere saklig med folk som er imot alt som ikke er naturlig?Da jeg åpnet denne tråden trodde jeg det skulle dreie seg om alternativ medisin eller liknende. Jeg har nemlig stått fast i en diskusjon om det, hvor alt skal handle om naturlig vs. unaturlig, mer enn en gang. Og det er ikke lett, ingenting biter på, og mye er pga at vedkommende har bestemt seg før diskusjonen starter. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan diskutere saklig med folk som er imot alt som ikke er naturlig?I know. Jeg er med i en syklubb der jeg bare gir opp. Jeg orker rett og slett ikke diskutere, for det er så mange sneversynte tanker og ting som provoserer meg.
|
|
|
#47 |
|
En som trener
|
Sv: Hvordan diskutere saklig med folk som er imot alt som ikke er naturlig?"Naturen/naturlig"-argumentet er det verste jeg hører, det trekkes fram når man ikke har noe annet. Mennesker omgår "naturen" på uendelig mange måter og har gjort det i all tid. |
|
|
|
![]() |
|
|