Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produkter for krøller/brus

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 23:00   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Produkter for krøller/brus

Jeg har vært hos frisøren i dag og fått klippet mitt krøllete, tykke brusete hår i en bob. Og trenger da tips til produkter jeg kan bruke når jeg glatter o.l

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 23:09   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter for krøller/brus

De aller fleste produsentene av "frisørmerker" har "anti-frizz"-produkter. Sånn generelt, så slår jeg et slag for Redkens produkter. De er kjempegode synes jeg!

Gammel 04-05-09, 23:34   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De aller fleste produsentene av "frisørmerker" har "anti-frizz"-produkter. Sånn generelt, så slår jeg et slag for Redkens produkter. De er kjempegode synes jeg!

Skulle akkurat til å si det samme. Elsker alle produktene deres. Jeg sliter med brusete hår når det er høy luftfuktighet, så da vi bodde i Houston var denne en livsnødvendighet:

Gammel 05-05-09, 02:18   #4
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Støtter de to andre over meg; Redken har f**n så gode produkter.
Om du en dag skal framheve krøllen anbefaler jeg Redken 07.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 08:00   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en krølltopp som anbefaler Redken her!

Gammel 05-05-09, 08:15   #6
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker Kerastase Oreo Relax og Oreo Curl. Syns det er en god serie.

Gammel 05-05-09, 08:30   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Kerastase sine produkter.
Nå tester jeg ut en KMS serie som også er kjempebra.

Gammel 05-05-09, 12:53   #8
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Masse gode produkter altså. takk for svar dere.
Er det noen som har prøvd noen av de "glatte" shampooene som er kommet?

Gammel 05-05-09, 13:07   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Masse gode produkter altså. takk for svar dere.
Er det noen som har prøvd noen av de "glatte" shampooene som er kommet?

Redken har en hel serie:

Gammel 05-05-09, 13:25   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke prøvd shampooen, men balsamen syns balsamen gjorde håret litt "fett".

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 13:43   #11
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Redken er bra
Selv har jeg ikke en krølle å oppdrive, men mannen er frisør så jeg kan da litt
Ruskesara har helt sinnsyke krøller og må nok stifte bekjentskap med en del produkter etterhvert.

Jeg vil også anbefale Biosilk silkeolje. Den kan du blande i en liten dråpe med stylingen eller sjampoen. Den er helt super! Den kan man også blande i fuktighetskremen og huden blir utrolig myk og fin.

Gammel 05-05-09, 13:50   #12
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri bruker Redken-produkter - 100 % strykefritt hår.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:35   #13
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Har ikke prøvd shampooen, men balsamen syns balsamen gjorde håret litt "fett".

Huff, ja balsam pleier å ha sterke meninger.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:55   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Jeg kjøpte John Frieda sin shampoo og balsam i dag:

Også http://www.got2b.no/index.php?id=251 Schwarzkopf got2b Smooth ‘n Chic Smoothing Lotion

Gammel 05-05-09, 22:00   #15
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Huff, ja balsam pleier å ha sterke meninger.

jeg kan anbefale L'oreal Professional Expert Absolut Repair serien. Den glatter ut (til en viss grad) og gir ikke et fett hår.

Både kuren og balsamen er supre!
Ellers liker jeg veldig godt å bruke en olje etter at jeg har vasket håret. Define sin anti frizz er faktisk ganske bra.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:35   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

John Frieda er veldig bra!

Ellers så ønsker jeg deg lykke til.. :sparer ut bob:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 23:46   #17
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

John Frieda er veldig bra!

Ellers så ønsker jeg deg lykke til.. :sparer ut bob:

Er veldig fornøyd foreløpig, hadde aldri i verden trodd at mitt hode skulle få seg bob, men en gang må være den første. Skal bli spennende å se etter vask av håret i morgen om det blir bra

Gammel 08-05-09, 19:08   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan evt skaffe den en glattetang om det blir for fløffi.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 19:31   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kan evt skaffe den en glattetang om det blir for fløffi.

Er nødt til å glatte det uansett, vist ikke så ser jeg jo bare ut som en hårball

Gammel 24-05-09, 23:54   #20
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

For de som har krøller og fall vil jeg anbefale http://www.naturallycurly.com Et nettsted som tar for seg råd for de med fall/krøller og sier en del om hva slags produkter man bør bruke.
Tilsvarende i Sverige er www.lockig.se
I Norge kan man kjøpe sulfatfrie hårprodukter og andre produkter fra www.fitjarsoap.no

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.