Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flere som tør (for noen timer bare)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 22:06   #141
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som tør (for noen timer bare)?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Du kan jo være litt vågal og lage en egen misse-tråd der inne?

Jeg er jo allerede miss så da må jeg få være med.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:33   #142
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Her er jeg og minstejenta,fra da vi var i syden i sommer

*poff*

Sist redigert av Tik : 23-12-06 kl 08:30.
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:17   #143
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så snipa.
Hun er like vakker som alltid, og jeg gleder meg til å en gang å få se henne i RL.
For det lar seg vel ordne?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:48   #144
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg er jo allerede miss så da må jeg få være med.

Jeg og, for jeg er Miss Lykket

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 03:24   #145
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja dette var en stor gjeng med flotte schnupper.

Godt å se jeg ikke er alene med fregner her.
GUD å plagsomme de kan være til tider (spes. sommeren)

God Jul jenter

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 09:47   #146
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Ja dette var en stor gjeng med flotte schnupper.

Godt å se jeg ikke er alene med fregner her.
GUD å plagsomme de kan være til tider (spes. sommeren)

God Jul jenter

Jeg har også ansiktet fullt av fregner , men jeg liker hver eneste en jeg da...synes fregner er flott på alle "fregne-Petraer" ! Et blidt ansikt med fregner er utrolig sjarmerende synes jeg ! Husker da jeg ble NY med KK og jeg skulle sminkes opp til fotograferingen, så sier makeupartisten (eller hva det heter...) at hun ikke fikk dekket over alle fregnene (en strek i regningen liksom ...)Jeg: "Nei, men ikke dekk over de da ! Jeg liker fregnene mine jeg !"
Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner! Nemlig!

Gammel 23-12-06, 17:12   #147
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fregner her og!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 17:58   #148
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kunstnerspiren, her.

Jeg har også ansiktet fullt av fregner , men jeg liker hver eneste en jeg da...synes fregner er flott på alle "fregne-Petraer" ! Et blidt ansikt med fregner er utrolig sjarmerende synes jeg ! Husker da jeg ble NY med KK og jeg skulle sminkes opp til fotograferingen, så sier makeupartisten (eller hva det heter...) at hun ikke fikk dekket over alle fregnene (en strek i regningen liksom ...)Jeg: "Nei, men ikke dekk over de da ! Jeg liker fregnene mine jeg !"
Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner! Nemlig!

Den siste setningen der er et veldig godt brukt "sjekketrisk"

Hehe, joda, er jo fornøyd med fregnene OM VINTEREN, men om sommeren er det herenfløttemeg fregner overalt. På leppene, ja til og med på innsiden av leppene.

Får mange hyggelig kommentarer, og har alltid fått skryt at at jeg har så fin baby hud, hehehe

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 19:05   #149
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er jeg og min nydelige datter (3 år):

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 19:08   #150
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mange flotte damer her

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 19:17   #151
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så gøy å se!

Gammel 23-12-06, 23:00   #152
aba
Energirik

Hvor: Oslo
aba er litt kul
Standard

Her er jeg da!IMG_1109Copy.jpg

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:05   #153
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter hardt og instendig press, så ligger jeg her i jula også..

Sist redigert av Myrsnipa : 26-12-06 kl 12:48.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:06   #154
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så fine dere er!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:17   #155
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dæller'n, så flotte damer det er her da gitt!!!

Jeg er jo helt ukritisk med å legge meg ut (neida, men jeg er ikke redd for å bli gjenkjent iallefall...) - Fra bryllupet vårt i mai...

http://www.fotoknudsen.no/archive32/...PvBa55Hr1r.jpg

Sist redigert av Che : 23-12-06 kl 23:23. Årsak: Kanskje en idé å LEGGE til bilde også...
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 10:58   #156
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Etter hardt og instendig press, så ligger jeg her i jula også..

Gammel 26-12-06, 21:44   #157
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Her er jeg også, om jeg får det til...

Sist redigert av Trixie : 27-12-06 kl 19:01.
Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 22:36   #158
Nille
Livsnyter

Nille sin avatar

Hvor: Stavanger
Nille er litt kul
Standard

Jeg er jo helt ny, og jeg tør, - en stund..... Fra en kostymebutikk i Memphis i sommer. Ikke helt slike hodeplagg jeg pleier å gå med....

*boooorte*

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-

Sist redigert av Nille : 31-12-06 kl 00:51.
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 23:01   #159
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Imponerende hatt!

Gammel 27-12-06, 13:19   #160
Nille
Livsnyter

Nille sin avatar

Hvor: Stavanger
Nille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Imponerende hatt!

Ja, ikke sant. Som sagt prøvde vi hatter i en kostymebutikk. Dette var den styggeste jeg fant !

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.